Е.М.И.Н.Е - курс за социално-емоционално обучение в училище
-
Добре Дошли!
-
Модул 1 - Със себе си
Въведение в модул 1 -
Урок 1: Позитивна психология и сила на характера - момент за размисъл
-
Урок 1: Позитивна психология и сила на характера - момент за действие
-
Урок 1: Позитивна психология и сила на характера - момент за рефлексия
-
Урок 2: Отвъд рамките - момент за размисъл
-
Урок 2: Отвъд рамките - момент за действие
-
Урок 2: Отвъд рамките - момент за рефлексия
-
Урок 3: Осъзнатост (Майндфулнес) - момент за размисъл
-
Урок 3: Осъзнатост (Майндфулнес) - момент за действие
-
Урок 3: Осъзнатост (Майндфулнес) - момент за рефлексия
-
Майндфулнес аудиопрактика 1 -момент за рефлексия
-
Урок 4: Ментална нагласа (типове мислене) - момент за размисъл
-
Урок 4: Ментална нагласа - момент за действие
-
Урок 4: Ментална нагласа - момент за рефлексия
-
Урок 5: Саморегулация (WOOP метод) - момент за размисъл
-
Урок 5: Саморегулация - момент за действие
-
Урок 5: Саморегулация - момент за рефлексия
-
Модул 1 - рефлексия върху преживяването
-
Модул 1 - предизвикателство
-
Модул 2 - Аз и другитеВъведение в модул 2
-
Урок 1: Как да говорим за СЕУ с учениците? - момент за размисъл
-
Урок 1: Как да говорим за СЕУ с учениците? - момент за действие
-
Урок 1: Как да говорим за СЕУ с учениците? - момент за рефлексия
-
Урок 2: Конструктивен отговор - момент за размисъл
-
Урок 2: Конструктивен отговор - момент за действие
-
Урок 2: Конструктивен отговор - момент за рефлексия
-
Урок 3: Комуникация за изграждане на характер - момент за размисъл
-
Урок 3: Комуникация за изграждане на характер - момент за действие
-
Урок 3: Комуникация за изграждане на характер - момент за рефлексия
-
Урок4: Превенция на конфликтни ситуации - момент за размисъл
-
Урок4: Превенция на конфликтни ситуации - момент за действие
-
Урок4: Превенция на конфликтни ситуации - момент за рефлексия
-
Модул 2 - рефлексия върху преживяването
-
Модул 2 - проверка на разбирането
-
Майндфулнес Аудиопрактика 2
-
Модул 2 - предизвикателство
-
Момент за обратна връзка
-
Модул 3 - В класната стая, където създаваме култура, обединяваща учене и емоцияВъведение в модул 3
-
Урок 1: Позитивна дисциплина - момент за размисъл
-
Урок 1: Позитивна дисциплина - момент за действие
-
Урок 1: Позитивна дисциплина - момент за рефлексия
-
Урок 2: Създаване на ритуали и рутини - момент за размисъл
-
Урок 2: Създаване на ритуали и рутини - момент за действие
-
Урок 2: Създаване на ритуали и рутини - момент за рефлексия
-
Урок 3: Мотивиращи моменти - момент за размисъл
-
Урок 3: Мотивиращи моменти - момент за действие
-
Урок 3: Мотивиращи моменти - момент за рефлексия
-
Урок 4: Благодарност - момент за размисъл
-
Урок 4: Благодарност - момент за действие
-
Урок 4: Благодарност - момент за рефлексия
-
Модул 3 - рефлексия върху преживяването
-
Модул 3 - проверка на разбирането
-
Майндфулнес Аудиопрактика 3
-
Модул 3 - предизвикателство
-
Модул 4 - "Аз като учител"Въведение в модул 4
-
Урок 1: Поставяне на социално-емоционални учебни цели - момент за размисъл
-
Урок 1: Поставяне на социално-емоционални учебни цели - момент за действие
-
Урок 1: Поставяне на социално-емоционални учебни цели - момент за рефлексия
-
Урок 2: Оценка на социално-емоционалното обучение - момент за размисъл
-
Урок 2: Оценка на социално-емоционалното обучение - момент за действие
-
Урок 2: Оценка на социално-емоционалното обучение - момент за рефлексия
-
Урок 3: Отдаденост - момент за размисъл
-
Урок 3: Отдаденост - момент за действие
-
Урок 3: Отдаденост - момент за рефлексия
-
Модул 4 - рефлексия върху преживяването
-
Майндфулнес Аудиопрактика 4
-
Модул 4 - предизвикателство
-
Финален изпит
-
Момент за обратна връзка
-
Благодарим Ви за участието!
Модул 4 – предизвикателство
OTДАДЕНИЯТ
Социално – емоционални умения, върху които да работите: Вземане на отговорни решения, критично мислене и лидерство.
Как можете да помогнете на другите да разпознаят силните си страни?
В това предизвикателство трябва да ръководите дейност с група от поне 4 души. Дейността е описана по-долу.
Вашата роля като ръководител на тази дейност е:
А. Уверете се, че всеки има възможност да участва и да взима думата.
Б. Уверете се, че комуникацията е с уважителeн тон и че групата спазва определеното време за разговор и писане.
Предлагаме ви да използвате ТОТЕМ НА ДУМА за постигане на по – добра комуникация. * Тотемът на думата е предмет, който дава на човека, който го държи, възможност да говори. Задайте посока на ТОТЕМА НА ДУМАТА и той ще поеме своя път.За да изпълните това предизвикателство:
- Покажете на колегите или на групата списъка със социално – емоционалните умения или Е.М.И.Н.Е. профили.
- Подгответе ЛИСТ ЗА ГРУПОВА ДИНАМИКА, където участниците ще напишат всички силни страни на характера на групата и ще идентифицират проблем, който имат и който всеки би искал да се разреши.
Приложение: ЛИСТ ЗА ГРУПОВА ДИНАМИКА.docx
- Решете как групата може да използва супер силите, написани в ЛИСТА, за да разреши проблема.
Като доказателство, че сте изпълнили това предизвикателство, прикачете линкове към листовете за групова динамика във форума за дискусия по-долу:
1. Кажете ни какъв проблем решихте? Какви супер сили използвахте? Как протече дейността?
2. Прикачете ЛИСТА ЗА ГРУПОВА ДИНАМИКА.
* Не забравяйте да коментирате отговора на някой от вашите колеги.
Хайде да го направим!
Отговори