Предмет: Технологии и предприемачество
Макар да стават все по-популярни в българските училища, STEM уроците все още пораждат известна несигурност у нашите учители. Отчасти това
Основно училище “Райна Княгиня” в град Пловдив е иновативно училище, част от eTwinning – Общността на училищата в Европа. Фокусът
Проектът “Училищни медии” възниква като решение на предизвикателството, което стои пред съвременното образование – как да съчетаем разнообразните потребности и
Интердисциплинарните проекти имат огромен потенциал за покриване на голям обем информация, демонстриране на междупредметни връзки и поставяне на фокус върху
Имат ли пчелите място в класната стая? Отговор на този въпрос дава Ивелина Атанасова, старши учител в Начално училище “Любен
От къде идва хлябът? Какво символизира той? Защо присъства толкова силно в българските традиции? Това са част от въпросите, които
Четвъртокласниците на г-жа Марушкина от столичното 81. СУ „Виктор Юго“ започват своето пътешествие към необятния Космос още от първи клас,
Инженер и учител по компютърно моделиране и предприемачество, Милиодора Христова от 143 ОУ “Георги Бенковски”, София, стъпва в предизвикателния свят
На всеки учител се е случвало да се сблъсква с различни предизвикателства, свързани с преподаването на научни знания, част от
Практиката “Оцеляване в гората”, с която ще ви запознаем в тази статия, представлява проектно базирано обучение, реализирано с първокласниците от
“Госпожо, “До Чикаго и назад” е скучно! Не го разбираме! Защо трябва да има толкова дълги описания?” – с тези
Децата в начален етап могат да придобият знания по математика, физика и химия по забавен, интересен и ефективен начин. В