Изследвай и развивай своите умения и уменията на учениците

Платформа за анализ на уменията за саморегулирано учене при ученици, чрез резултати от различни анкети.

65844cfe77dde73696dea7ad goal

Използвай данни и развивай учениците си по оптимален за тях начин

Това е първият инструмент в България, позволяващ на учителите да провеждат с учениците си апробирани анкети, да проследяват напредъка на възпитаниците си и да сравняват уменията им с уменията на връстниците им от цялата страна.

Платформата пести време на преподавателите както в събирането и анализа на ключови данни, така и в търсенето на работещи стратегии за развитие на умения, необходими на учениците в 21. век.

3 анкети, чрез които ще започнем да разбираме учениците по-добре

Чрез използването на анкети и анализирането на данни от тях, платформата цели да помогне на учителите да разбират повече уменията за учене на своите ученици и да развиват по-добре техния потенциал.

64a69f399d7dd2e33040e1a0 7

Суперсили на учителя

Анкета

"7 суперсили на учителя"

Анкетата позволява на учителите да получат структурирана обратна връзка от своите ученици относно начина им на преподаване.

Научете повече за анкетата

64a6a50f24111bab2232b121 For the project bulb

Саморегулирано учене

Анкета

“Саморегулирано учене”

Анкетата показва нивото на саморегулирано учене на учениците и предоставя детайлна информация, къде учителите могат да фокусират усилията си.

Научете повече за анкетата

64e4cf9f3cf47ea0105030a4 image heart

Социално-емоционални умения

Анкета

Социално-емоционални умения

Тази кратка анкета позволява на учителите да проучат нагласите на учениците за техния час.

Научете повече за анкетата

Направете своята регистрация в платформата напълно безплатно

Вече имате регистрация? Влезте от тук

За учениците

Обективен и индивидуален начин на оценяване на всяко дете

Платформата помага на учениците в развитието на умениятя им за учене.

658064c7818cdb7383cf66ea student Section
658064b92adbca83ef0e3e33 teacher section

За учителите

Анализ на данни за всеки едни ученик

Платформата помага на учителите да открият реалните нужди на учениците си и да работят целенасочено за развитието на уменията им.

Полезни ресурси за развиване умения за учене

Дефиниция на саморегулираното учене (Self-regulated learning) Концепцията за саморегулираното учене се отнася до когнитивните, метагокнитивните, поведенческите, мотивационните и емоционалните/афективните аспекти

Метапознанието е процес, при който ученикът е независим, честен и критичен наблюдателна собственото учене и представяне и се стреми обективно

Целенасоченото търсене на помощ от други лица (учители, родители, съученици, приятели и т.н.) или други източници (например интернет, допълнителна литература)

Академичната саморегулация обхваща целенасочени действия от страна на учениците за регулиране на емоциите, познанието и поведението. В това отношение самодисциплината

В контекста на саморегулираното учене автономността се разбира като самоуправление на ученика, породено от неговото усещане за ценност,воля и избор

Ефективното управление на времето е от съществено значение за саморегулацията на ученето, защото насърчава учениците да поемат по-голяма отговорност за

Когнитивните стратегии се състоят от една или повече взаимообвързани, потенциално съзнателни и контролируеми дейности за изпълнението на определена учебна задача

Способността на учениците да планират и направляват собственото си учене е ключов аспект от саморегулацията. Това включва способността им да

Ефективната саморегулация в процеса на ученето в голяма степен зависи от способността на учениците да контролират своите усилия и да

Едно от измеренията на мотивацията за учене се проявява като стремеж да се усвоят знания и умения, да се демонстрира

Интересът на учениците и възприятията им за значимостта на ученето и на работата им в училище до голяма степен предопределят

Самоефикасността се отнася до увереността на ученика, че е способен да учи добре; да се справя успешно с изпълнението на

Значението на саморегулираното учене е особено очевидно, когато учениците учат в сътрудничество с техните съученици. Вазимното сътрудничество между учениците в

Темата за саморегулираното учене е изключително вдъхновяваща, защото ни предоставя нова гледна точка към индивидуалния подход в образованието. Можем да

Партньори

uchim zaedno zvch Logo 2
64a68a1afe444433d70486f3 Logo Appolica
649d65be42f0800f8b5d2b5a Logo america for bg
64f06ae52e606765bf73c541 logo institut

Сайтът е създаден по програма „Учим заедно” на фондация „Заедно в час” и реализиран с финансовата подкрепа на Фондация „Америка за България“.Изявленията и мненията, изразени тук, принадлежат единствено на създателите му и не отразяват непременно вижданията на Фондация „Америка за България” или останалите партньори.

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.