Изследвай и развивай своите умения и уменията на учениците
Платформа за анализ на уменията за саморегулирано учене при ученици, чрез резултати от различни анкети.
Използвай данни и развивай учениците си по оптимален за тях начин
Това е първият инструмент в България, позволяващ на учителите да провеждат с учениците си апробирани анкети, да проследяват напредъка на възпитаниците си и да сравняват уменията им с уменията на връстниците им от цялата страна.
Платформата пести време на преподавателите както в събирането и анализа на ключови данни, така и в търсенето на работещи стратегии за развитие на умения, необходими на учениците в 21. век.
3 анкети, чрез които ще започнем да разбираме учениците по-добре
Чрез използването на анкети и анализирането на данни от тях, платформата цели да помогне на учителите да разбират повече уменията за учене на своите ученици и да развиват по-добре техния потенциал.
Суперсили на учителя
Анкета
"7 суперсили на учителя"
Анкетата позволява на учителите да получат структурирана обратна връзка от своите ученици относно начина им на преподаване.
Научете повече за анкетата
Саморегулирано учене
Анкета
“Саморегулирано учене”
Анкетата показва нивото на саморегулирано учене на учениците и предоставя детайлна информация, къде учителите могат да фокусират усилията си.
Научете повече за анкетата
Социално-емоционални умения
Анкета
Социално-емоционални умения
Тази кратка анкета позволява на учителите да проучат нагласите на учениците за техния час.
Научете повече за анкетата
Направете своята регистрация в платформата напълно безплатно
Вече имате регистрация? Влезте от тук
За учениците
Обективен и индивидуален начин на оценяване на всяко дете
Платформата помага на учениците в развитието на умениятя им за учене.
За учителите
Анализ на данни за всеки едни ученик
Платформата помага на учителите да открият реалните нужди на учениците си и да работят целенасочено за развитието на уменията им.
Полезни ресурси за развиване умения за учене
Дефиниция на саморегулираното учене (Self-regulated learning) Концепцията за саморегулираното учене се отнася до когнитивните, метагокнитивните, поведенческите, мотивационните и емоционалните/афективните аспекти
Метапознанието е процес, при който ученикът е независим, честен и критичен наблюдателна собственото учене и представяне и се стреми обективно
Целенасоченото търсене на помощ от други лица (учители, родители, съученици, приятели и т.н.) или други източници (например интернет, допълнителна литература)
Академичната саморегулация обхваща целенасочени действия от страна на учениците за регулиране на емоциите, познанието и поведението. В това отношение самодисциплината
В контекста на саморегулираното учене автономността се разбира като самоуправление на ученика, породено от неговото усещане за ценност,воля и избор
Ефективното управление на времето е от съществено значение за саморегулацията на ученето, защото насърчава учениците да поемат по-голяма отговорност за
Когнитивните стратегии се състоят от една или повече взаимообвързани, потенциално съзнателни и контролируеми дейности за изпълнението на определена учебна задача
Способността на учениците да планират и направляват собственото си учене е ключов аспект от саморегулацията. Това включва способността им да
Ефективната саморегулация в процеса на ученето в голяма степен зависи от способността на учениците да контролират своите усилия и да
Едно от измеренията на мотивацията за учене се проявява като стремеж да се усвоят знания и умения, да се демонстрира
Интересът на учениците и възприятията им за значимостта на ученето и на работата им в училище до голяма степен предопределят
Самоефикасността се отнася до увереността на ученика, че е способен да учи добре; да се справя успешно с изпълнението на
Значението на саморегулираното учене е особено очевидно, когато учениците учат в сътрудничество с техните съученици. Вазимното сътрудничество между учениците в
Темата за саморегулираното учене е изключително вдъхновяваща, защото ни предоставя нова гледна точка към индивидуалния подход в образованието. Можем да