Предмет: История
Преминаването на учениците от начален в прогимназиален етап е процес, често изпълнен с предизвикателства. Някои петокласници се адаптират трудно към
Милена Минчева – учител по Български език и литература в ПМГ “Иван Вазов”, град Димитровград, открива, че учениците невинаги вникват
Преди време Алеко Константинов казва “Опознай Родината, за да я обикнеш” и ето че днес думите му все още звучат,
„Не ми се искаше часовете ни да преминават в механично възпроизвеждане на информация, която не се разбира“, споделя Даниела Цонева,
Историята може да бъде вдъхновяваща, когато я изследваме с очите, ръцете и сърцето си. Това е подходът на Доротея Божинова,
Теодора Николова е учител по история в 97 СУ “Братя Миладинови”, София. Тя работи в училището от миналата година, където
През 2015 г. ООН си поставя 17 цели за устойчиво развитие. “Да преобразим нашия свят: Програма за устойчиво развитие до
Неотдавна умението на българските младежи да прилагат учебните си знания в житейски ситуации (т. нар. функционална грамотност) бяха тествани за
Проектът “Културните епохи през моя поглед” възниква в резултат на стремежа да се съчетае изучаването на различни културни епохи с
Учениците в Първа езикова гимназия, гр. Варна, са мотивирани, любознателни и инициативни. Няколко учители, начело с Мария Симеонова и Павлина
Проектът “Училищни медии” възниква като решение на предизвикателството, което стои пред съвременното образование – как да съчетаем разнообразните потребности и
ПГ по механотехника “Професор Цветан Лазаров”, гр. Пловдив” има над 70-годишна история. Педагогическият екип е отдаден на това да предоставя