Предмет: История

Преминаването на учениците от начален в прогимназиален етап е процес, често изпълнен с предизвикателства. Някои петокласници се адаптират трудно към

Милена Минчева – учител по Български език и литература в ПМГ “Иван Вазов”, град Димитровград, открива, че учениците невинаги вникват

Преди време Алеко Константинов казва “Опознай Родината, за да я обикнеш” и ето че днес думите му все още звучат,

„Не ми се искаше часовете ни да преминават в механично възпроизвеждане на информация, която не се разбира“, споделя Даниела Цонева,

Историята може да бъде вдъхновяваща, когато я изследваме с очите, ръцете и сърцето си. Това е подходът на Доротея Божинова,

Теодора Николова е учител по история в 97 СУ “Братя Миладинови”, София. Тя работи в училището от миналата година, където

През 2015 г. ООН си поставя 17 цели за устойчиво развитие. “Да преобразим нашия свят: Програма за устойчиво развитие до

Неотдавна умението на българските младежи да прилагат учебните си знания в житейски ситуации (т. нар. функционална грамотност) бяха тествани за

Проектът “Културните епохи през моя поглед” възниква в резултат на стремежа да се съчетае изучаването на различни културни епохи с

Учениците в Първа езикова гимназия, гр. Варна, са мотивирани, любознателни и инициативни. Няколко учители, начело с Мария Симеонова и Павлина

Проектът “Училищни медии” възниква като решение на предизвикателството, което стои пред съвременното образование – как да съчетаем разнообразните потребности и

ПГ по механотехника “Професор Цветан Лазаров”, гр. Пловдив” има над 70-годишна история. Педагогическият екип е отдаден на това да предоставя

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.