Е.М.И.Н.Е - курс за социално-емоционално обучение в училище
-
Добре Дошли!
-
Модул 1 - Със себе си
Въведение в модул 1 -
Урок 1: Позитивна психология и сила на характера - момент за размисъл
-
Урок 1: Позитивна психология и сила на характера - момент за действие
-
Урок 1: Позитивна психология и сила на характера - момент за рефлексия
-
Урок 2: Отвъд рамките - момент за размисъл
-
Урок 2: Отвъд рамките - момент за действие
-
Урок 2: Отвъд рамките - момент за рефлексия
-
Урок 3: Осъзнатост (Майндфулнес) - момент за размисъл
-
Урок 3: Осъзнатост (Майндфулнес) - момент за действие
-
Урок 3: Осъзнатост (Майндфулнес) - момент за рефлексия
-
Майндфулнес аудиопрактика 1 -момент за рефлексия
-
Урок 4: Ментална нагласа (типове мислене) - момент за размисъл
-
Урок 4: Ментална нагласа - момент за действие
-
Урок 4: Ментална нагласа - момент за рефлексия
-
Урок 5: Саморегулация (WOOP метод) - момент за размисъл
-
Урок 5: Саморегулация - момент за действие
-
Урок 5: Саморегулация - момент за рефлексия
-
Модул 1 - рефлексия върху преживяването
-
Модул 1 - предизвикателство
-
Модул 2 - Аз и другитеВъведение в модул 2
-
Урок 1: Как да говорим за СЕУ с учениците? - момент за размисъл
-
Урок 1: Как да говорим за СЕУ с учениците? - момент за действие
-
Урок 1: Как да говорим за СЕУ с учениците? - момент за рефлексия
-
Урок 2: Конструктивен отговор - момент за размисъл
-
Урок 2: Конструктивен отговор - момент за действие
-
Урок 2: Конструктивен отговор - момент за рефлексия
-
Урок 3: Комуникация за изграждане на характер - момент за размисъл
-
Урок 3: Комуникация за изграждане на характер - момент за действие
-
Урок 3: Комуникация за изграждане на характер - момент за рефлексия
-
Урок4: Превенция на конфликтни ситуации - момент за размисъл
-
Урок4: Превенция на конфликтни ситуации - момент за действие
-
Урок4: Превенция на конфликтни ситуации - момент за рефлексия
-
Модул 2 - рефлексия върху преживяването
-
Модул 2 - проверка на разбирането
-
Майндфулнес Аудиопрактика 2
-
Модул 2 - предизвикателство
-
Момент за обратна връзка
-
Модул 3 - В класната стая, където създаваме култура, обединяваща учене и емоцияВъведение в модул 3
-
Урок 1: Позитивна дисциплина - момент за размисъл
-
Урок 1: Позитивна дисциплина - момент за действие
-
Урок 1: Позитивна дисциплина - момент за рефлексия
-
Урок 2: Създаване на ритуали и рутини - момент за размисъл
-
Урок 2: Създаване на ритуали и рутини - момент за действие
-
Урок 2: Създаване на ритуали и рутини - момент за рефлексия
-
Урок 3: Мотивиращи моменти - момент за размисъл
-
Урок 3: Мотивиращи моменти - момент за действие
-
Урок 3: Мотивиращи моменти - момент за рефлексия
-
Урок 4: Благодарност - момент за размисъл
-
Урок 4: Благодарност - момент за действие
-
Урок 4: Благодарност - момент за рефлексия
-
Модул 3 - рефлексия върху преживяването
-
Модул 3 - проверка на разбирането
-
Майндфулнес Аудиопрактика 3
-
Модул 3 - предизвикателство
-
Модул 4 - "Аз като учител"Въведение в модул 4
-
Урок 1: Поставяне на социално-емоционални учебни цели - момент за размисъл
-
Урок 1: Поставяне на социално-емоционални учебни цели - момент за действие
-
Урок 1: Поставяне на социално-емоционални учебни цели - момент за рефлексия
-
Урок 2: Оценка на социално-емоционалното обучение - момент за размисъл
-
Урок 2: Оценка на социално-емоционалното обучение - момент за действие
-
Урок 2: Оценка на социално-емоционалното обучение - момент за рефлексия
-
Урок 3: Отдаденост - момент за размисъл
-
Урок 3: Отдаденост - момент за действие
-
Урок 3: Отдаденост - момент за рефлексия
-
Модул 4 - рефлексия върху преживяването
-
Майндфулнес Аудиопрактика 4
-
Модул 4 - предизвикателство
-
Финален изпит
-
Момент за обратна връзка
-
Благодарим Ви за участието!
Модул 3 – предизвикателство
В края на всеки модул ще намерите две предизвикателства, от които ще трябва да изберете само едно, за да го изпълните.
В този модул ще можете да избирате между предизвикателствата, които ви предлага профилът на ОТДАДЕНИЯТ:
Предизвикателство 1:
Социално – емоционални умения, върху които да работите: Ефективно планиране и Вземане на решения.
Предизвикателството е да реализирате Мотивиращия момент, който обсъждахме в Урок 3 на този модул.
За своя план на действие, може да се посъветвате с формата, която използваме, в случай че искате да планирате по тази схема (намира се в приложенията по – долу).
Като доказателство, че сте изпълнили това предизвикателство, прикачете своя план във форума към платформата:
- Какви емоции предизвикахте у хората, когато създадохте Мотивиращия момент?
- Как се почувствахте, докато управлявахте/ръководехте процеса?
- Прилагайки това на практика, защо мислите, че Мотивиращите моментите са важни?
* Не забравяйте да коментирате отговора на един от вашите колеги.
Предизвикателство 2:
Социално – емоционални умения, върху които да работите: Ефективно планиране и Вземане на решения.
Предизвикателството е да предадете знанията си във вашата образователна общност. За целта трябва да планирате заедно с ваш колега урок, в който да приложите стратегиите за Позитивна дисциплина, които сте научили по време на Модул 3. За своя план на действие, може да използвате формата, която използваме, в случай че искате да планирате по тази схема (намира се в приложенията по – долу).
Като доказателство, че сте изпълнили това предизвикателство, прикачете своя план във форума към платформата:
- Кои са най – значимите познания, които усвоихте Вие, вашите колеги и ученици по време на този урок?
* Не забравяйте да коментирате отговора на един от вашите колеги.
Отговори