Е.М.И.Н.Е - курс за социално-емоционално обучение в училище
-
Добре Дошли!
-
Модул 1 - Със себе си
Въведение в модул 1 -
Урок 1: Позитивна психология и сила на характера - момент за размисъл
-
Урок 1: Позитивна психология и сила на характера - момент за действие
-
Урок 1: Позитивна психология и сила на характера - момент за рефлексия
-
Урок 2: Отвъд рамките - момент за размисъл
-
Урок 2: Отвъд рамките - момент за действие
-
Урок 2: Отвъд рамките - момент за рефлексия
-
Урок 3: Осъзнатост (Майндфулнес) - момент за размисъл
-
Урок 3: Осъзнатост (Майндфулнес) - момент за действие
-
Урок 3: Осъзнатост (Майндфулнес) - момент за рефлексия
-
Майндфулнес аудиопрактика 1 -момент за рефлексия
-
Урок 4: Ментална нагласа (типове мислене) - момент за размисъл
-
Урок 4: Ментална нагласа - момент за действие
-
Урок 4: Ментална нагласа - момент за рефлексия
-
Урок 5: Саморегулация (WOOP метод) - момент за размисъл
-
Урок 5: Саморегулация - момент за действие
-
Урок 5: Саморегулация - момент за рефлексия
-
Модул 1 - рефлексия върху преживяването
-
Модул 1 - предизвикателство
-
Модул 2 - Аз и другитеВъведение в модул 2
-
Урок 1: Как да говорим за СЕУ с учениците? - момент за размисъл
-
Урок 1: Как да говорим за СЕУ с учениците? - момент за действие
-
Урок 1: Как да говорим за СЕУ с учениците? - момент за рефлексия
-
Урок 2: Конструктивен отговор - момент за размисъл
-
Урок 2: Конструктивен отговор - момент за действие
-
Урок 2: Конструктивен отговор - момент за рефлексия
-
Урок 3: Комуникация за изграждане на характер - момент за размисъл
-
Урок 3: Комуникация за изграждане на характер - момент за действие
-
Урок 3: Комуникация за изграждане на характер - момент за рефлексия
-
Урок4: Превенция на конфликтни ситуации - момент за размисъл
-
Урок4: Превенция на конфликтни ситуации - момент за действие
-
Урок4: Превенция на конфликтни ситуации - момент за рефлексия
-
Модул 2 - рефлексия върху преживяването
-
Модул 2 - проверка на разбирането
-
Майндфулнес Аудиопрактика 2
-
Модул 2 - предизвикателство
-
Момент за обратна връзка
-
Модул 3 - В класната стая, където създаваме култура, обединяваща учене и емоцияВъведение в модул 3
-
Урок 1: Позитивна дисциплина - момент за размисъл
-
Урок 1: Позитивна дисциплина - момент за действие
-
Урок 1: Позитивна дисциплина - момент за рефлексия
-
Урок 2: Създаване на ритуали и рутини - момент за размисъл
-
Урок 2: Създаване на ритуали и рутини - момент за действие
-
Урок 2: Създаване на ритуали и рутини - момент за рефлексия
-
Урок 3: Мотивиращи моменти - момент за размисъл
-
Урок 3: Мотивиращи моменти - момент за действие
-
Урок 3: Мотивиращи моменти - момент за рефлексия
-
Урок 4: Благодарност - момент за размисъл
-
Урок 4: Благодарност - момент за действие
-
Урок 4: Благодарност - момент за рефлексия
-
Модул 3 - рефлексия върху преживяването
-
Модул 3 - проверка на разбирането
-
Майндфулнес Аудиопрактика 3
-
Модул 3 - предизвикателство
-
Модул 4 - "Аз като учител"Въведение в модул 4
-
Урок 1: Поставяне на социално-емоционални учебни цели - момент за размисъл
-
Урок 1: Поставяне на социално-емоционални учебни цели - момент за действие
-
Урок 1: Поставяне на социално-емоционални учебни цели - момент за рефлексия
-
Урок 2: Оценка на социално-емоционалното обучение - момент за размисъл
-
Урок 2: Оценка на социално-емоционалното обучение - момент за действие
-
Урок 2: Оценка на социално-емоционалното обучение - момент за рефлексия
-
Урок 3: Отдаденост - момент за размисъл
-
Урок 3: Отдаденост - момент за действие
-
Урок 3: Отдаденост - момент за рефлексия
-
Модул 4 - рефлексия върху преживяването
-
Майндфулнес Аудиопрактика 4
-
Модул 4 - предизвикателство
-
Финален изпит
-
Момент за обратна връзка
-
Благодарим Ви за участието!
Модул 1 – рефлексия върху преживяването
Завършихте първия модул, поздравления!
Преди да започнете да размишлявате върху наученото в „Модул 1“, важно е да сложим отново акцент върху неговите цели:
СОЦИАЛНО-ЕМОЦИОНАЛНА ЦЕЛ:
1. Опознайте социално-емоционалните си умения, ментална нагласа и най-често проявявания от Вас тип мислене.
2. Усвоете стратегии за идентифициране на емоциите и саморегулиране в трудни ситуации.
ПЕДАГОГИЧЕСКА ЦЕЛ:
Разберете какво представляват социално-емоционалните умения, менталните нагласи и моментите на прозрение или осъзнатост.
Въз основа на поставените цели ви каним да отговорите на следните въпроси във форума за дискусии по-долу:
1. Какво мога да направя различно от ролята си на педагог сега, когато познавам най – силните си социално – емоционални умения и мисловна (ментална) нагласа?
2. Как мога да използвам тази информация за работа с моите ученици?
3.Какво научих за самия себе си по време на Модул 1?
* Не забравяйте да коментирате и отговора на поне един от вашите колеги.
Отговори