Обратно към Курс

Е.М.И.Н.Е - курс за социално-емоционално обучение в училище

0% Завършено
0/0 Steps
  1. Добре Дошли!
  2. Модул 1 - Със себе си

    Въведение в модул 1
  3. Урок 1: Позитивна психология и сила на характера - момент за размисъл
  4. Урок 1: Позитивна психология и сила на характера - момент за действие
  5. Урок 1: Позитивна психология и сила на характера - момент за рефлексия
  6. Урок 2: Отвъд рамките - момент за размисъл
  7. Урок 2: Отвъд рамките - момент за действие
  8. Урок 2: Отвъд рамките - момент за рефлексия
  9. Урок 3: Осъзнатост (Майндфулнес) - момент за размисъл
  10. Урок 3: Осъзнатост (Майндфулнес) - момент за действие
  11. Урок 3: Осъзнатост (Майндфулнес) - момент за рефлексия
  12. Майндфулнес аудиопрактика 1 -момент за рефлексия
  13. Урок 4: Ментална нагласа (типове мислене) - момент за размисъл
  14. Урок 4: Ментална нагласа - момент за действие
  15. Урок 4: Ментална нагласа - момент за рефлексия
  16. Урок 5: Саморегулация (WOOP метод) - момент за размисъл
  17. Урок 5: Саморегулация - момент за действие
  18. Урок 5: Саморегулация - момент за рефлексия
  19. Модул 1 - рефлексия върху преживяването
  20. Модул 1 - предизвикателство
  21. Модул 2 - Аз и другите
    Въведение в модул 2
  22. Урок 1: Как да говорим за СЕУ с учениците? - момент за размисъл
  23. Урок 1: Как да говорим за СЕУ с учениците? - момент за действие
  24. Урок 1: Как да говорим за СЕУ с учениците? - момент за рефлексия
  25. Урок 2: Конструктивен отговор - момент за размисъл
  26. Урок 2: Конструктивен отговор - момент за действие
  27. Урок 2: Конструктивен отговор - момент за рефлексия
  28. Урок 3: Комуникация за изграждане на характер - момент за размисъл
  29. Урок 3: Комуникация за изграждане на характер - момент за действие
  30. Урок 3: Комуникация за изграждане на характер - момент за рефлексия
  31. Урок4: Превенция на конфликтни ситуации - момент за размисъл
  32. Урок4: Превенция на конфликтни ситуации - момент за действие
  33. Урок4: Превенция на конфликтни ситуации - момент за рефлексия
  34. Модул 2 - рефлексия върху преживяването
  35. Модул 2 - проверка на разбирането
  36. Майндфулнес Аудиопрактика 2
  37. Модул 2 - предизвикателство
  38. Момент за обратна връзка
  39. Модул 3 - В класната стая, където създаваме култура, обединяваща учене и емоция
    Въведение в модул 3
  40. Урок 1: Позитивна дисциплина - момент за размисъл
  41. Урок 1: Позитивна дисциплина - момент за действие
  42. Урок 1: Позитивна дисциплина - момент за рефлексия
  43. Урок 2: Създаване на ритуали и рутини - момент за размисъл
  44. Урок 2: Създаване на ритуали и рутини - момент за действие
  45. Урок 2: Създаване на ритуали и рутини - момент за рефлексия
  46. Урок 3: Мотивиращи моменти - момент за размисъл
  47. Урок 3: Мотивиращи моменти - момент за действие
  48. Урок 3: Мотивиращи моменти - момент за рефлексия
  49. Урок 4: Благодарност - момент за размисъл
  50. Урок 4: Благодарност - момент за действие
  51. Урок 4: Благодарност - момент за рефлексия
  52. Модул 3 - рефлексия върху преживяването
  53. Модул 3 - проверка на разбирането
  54. Майндфулнес Аудиопрактика 3
  55. Модул 3 - предизвикателство
  56. Модул 4 - "Аз като учител"
    Въведение в модул 4
  57. Урок 1: Поставяне на социално-емоционални учебни цели - момент за размисъл
  58. Урок 1: Поставяне на социално-емоционални учебни цели - момент за действие
  59. Урок 1: Поставяне на социално-емоционални учебни цели - момент за рефлексия
  60. Урок 2: Оценка на социално-емоционалното обучение - момент за размисъл
  61. Урок 2: Оценка на социално-емоционалното обучение - момент за действие
  62. Урок 2: Оценка на социално-емоционалното обучение - момент за рефлексия
  63. Урок 3: Отдаденост - момент за размисъл
  64. Урок 3: Отдаденост - момент за действие
  65. Урок 3: Отдаденост - момент за рефлексия
  66. Модул 4 - рефлексия върху преживяването
  67. Майндфулнес Аудиопрактика 4
  68. Модул 4 - предизвикателство
  69. Финален изпит
  70. Момент за обратна връзка
  71. Благодарим Ви за участието!

 

 

В края на всеки модул ще намерите две предизвикателства, от които ще трябва да изберете САМО ЕДНО, за да го изпълните. В този модул ще можете да избирате между предизвикателството на „ИНТРОСПЕКТИВНИЯТ“ и на „ИЗСЛЕДОВАТЕЛЯТ“.

Запишете своята рефлексия във форума за дискусии по-долу:


Модул 1 - предизвикателствоИНТРОСПЕКТИВНИЯТ ПРОФИЛ

Социално – емоционални умения върху, които да работите: Самопознание

 

Въз основа на представените профили, направете следното упражнение:

1. Интервюирайте от трима до пет души, които са свързани с различни области на живота ви (работа, семейство, приятели и т.н.).
2. Попитайте ги кой от профилите на „Е.М.И.Н.Е.“ най – много се доближава до вашите силни страни?
3. Документирайте резултатите в таблицата на Word, която ще намерите в секцията с материали. 

Като доказателство, че сте изпълнили това предизвикателство, участвайте във форума за дискусии:

  1. Опишете своята рефлексия в рамките на 100 думи (отностно знания, които сте придобили чрез това упражнение) и приложете таблицата с вашите резултати.

    * Не забравяйте да коментирате и отговора на поне един от вашите колеги.

 

Модул 1 - предизвикателствоПРОФИЛ НА ИЗСЛЕДОВАТЕЛЯ

Социално – емоционални умения върху, които да работите:  Саморегулиране

 

Като използвате “Календара на приятни събития”, с който работихте в урока, посветен на моментите за просветление, идентифицирайте две (2) основни причини, поради които сте били разсеяни или възпрепятствани да проведете уроцитеси си в клас.

План за действие :

1. Създайте план за действие или стратегия въз основа на Моментите на яснота и WOOP техники за саморегулация (приложено).

2. В продължение на три дни прилагайте създадената от вас стратегия или техника. Тъй като това е упражнение за решителност и устойчивост, системността и последователността в усилията е важна. Документирайте резултатите.

Като доказателство, че сте изпълнили това предизвикателство, участвайте във форума за дискусии като отговорите на следните въпроси:

1. Какви бяха причините за разсейване, които идентифицирахте?

2. Какъв план за действие създадохте, за да се съсредоточите?

* Не забравяйте да коментирате и отговора на поне един от вашите колеги.

Отговори