Обратно към Курс
Е.М.И.Н.Е - курс за социално-емоционално обучение в училище
0% Завършено
0/0 Steps
-
Добре Дошли!
-
Модул 1 - Със себе си
Въведение в модул 1 -
Урок 1: Позитивна психология и сила на характера - момент за размисъл
-
Урок 1: Позитивна психология и сила на характера - момент за действие
-
Урок 1: Позитивна психология и сила на характера - момент за рефлексия
-
Урок 2: Отвъд рамките - момент за размисъл
-
Урок 2: Отвъд рамките - момент за действие
-
Урок 2: Отвъд рамките - момент за рефлексия
-
Урок 3: Осъзнатост (Майндфулнес) - момент за размисъл
-
Урок 3: Осъзнатост (Майндфулнес) - момент за действие
-
Урок 3: Осъзнатост (Майндфулнес) - момент за рефлексия
-
Майндфулнес аудиопрактика 1 -момент за рефлексия
-
Урок 4: Ментална нагласа (типове мислене) - момент за размисъл
-
Урок 4: Ментална нагласа - момент за действие
-
Урок 4: Ментална нагласа - момент за рефлексия
-
Урок 5: Саморегулация (WOOP метод) - момент за размисъл
-
Урок 5: Саморегулация - момент за действие
-
Урок 5: Саморегулация - момент за рефлексия
-
Модул 1 - рефлексия върху преживяването
-
Модул 1 - предизвикателство
-
Модул 2 - Аз и другитеВъведение в модул 2
-
Урок 1: Как да говорим за СЕУ с учениците? - момент за размисъл
-
Урок 1: Как да говорим за СЕУ с учениците? - момент за действие
-
Урок 1: Как да говорим за СЕУ с учениците? - момент за рефлексия
-
Урок 2: Конструктивен отговор - момент за размисъл
-
Урок 2: Конструктивен отговор - момент за действие
-
Урок 2: Конструктивен отговор - момент за рефлексия
-
Урок 3: Комуникация за изграждане на характер - момент за размисъл
-
Урок 3: Комуникация за изграждане на характер - момент за действие
-
Урок 3: Комуникация за изграждане на характер - момент за рефлексия
-
Урок4: Превенция на конфликтни ситуации - момент за размисъл
-
Урок4: Превенция на конфликтни ситуации - момент за действие
-
Урок4: Превенция на конфликтни ситуации - момент за рефлексия
-
Модул 2 - рефлексия върху преживяването
-
Модул 2 - проверка на разбирането
-
Майндфулнес Аудиопрактика 2
-
Модул 2 - предизвикателство
-
Момент за обратна връзка
-
Модул 3 - В класната стая, където създаваме култура, обединяваща учене и емоцияВъведение в модул 3
-
Урок 1: Позитивна дисциплина - момент за размисъл
-
Урок 1: Позитивна дисциплина - момент за действие
-
Урок 1: Позитивна дисциплина - момент за рефлексия
-
Урок 2: Създаване на ритуали и рутини - момент за размисъл
-
Урок 2: Създаване на ритуали и рутини - момент за действие
-
Урок 2: Създаване на ритуали и рутини - момент за рефлексия
-
Урок 3: Мотивиращи моменти - момент за размисъл
-
Урок 3: Мотивиращи моменти - момент за действие
-
Урок 3: Мотивиращи моменти - момент за рефлексия
-
Урок 4: Благодарност - момент за размисъл
-
Урок 4: Благодарност - момент за действие
-
Урок 4: Благодарност - момент за рефлексия
-
Модул 3 - рефлексия върху преживяването
-
Модул 3 - проверка на разбирането
-
Майндфулнес Аудиопрактика 3
-
Модул 3 - предизвикателство
-
Модул 4 - "Аз като учител"Въведение в модул 4
-
Урок 1: Поставяне на социално-емоционални учебни цели - момент за размисъл
-
Урок 1: Поставяне на социално-емоционални учебни цели - момент за действие
-
Урок 1: Поставяне на социално-емоционални учебни цели - момент за рефлексия
-
Урок 2: Оценка на социално-емоционалното обучение - момент за размисъл
-
Урок 2: Оценка на социално-емоционалното обучение - момент за действие
-
Урок 2: Оценка на социално-емоционалното обучение - момент за рефлексия
-
Урок 3: Отдаденост - момент за размисъл
-
Урок 3: Отдаденост - момент за действие
-
Урок 3: Отдаденост - момент за рефлексия
-
Модул 4 - рефлексия върху преживяването
-
Майндфулнес Аудиопрактика 4
-
Модул 4 - предизвикателство
-
Финален изпит
-
Момент за обратна връзка
-
Благодарим Ви за участието!
Урок 50 на 71
не е завършен
Урок 4: Благодарност – момент за действие
Най-важното, което ще извлечете от този курс е възможостта да приложите и изследвате всичко научено на практика, не само в личен план, но и в ролята си на педагог или образователен лидер.
Целта е да укрепите вашата способност и тази на вашата общност за изказване на Благодарност.
За практиката – „Благодарност“ е нужно да:
Определите конкретно място или време за „Благодарност“ в класната стая, на работното място или у дома.
Помислете:
- Как да реализирате упражнението?
- Какви са стъпките/начините то да се наложи трайно във вашата среда?
- Поставете началото!
Отговори