Кои са най-честите алтернативни схващания в геологията и защо камъкът не е камък?

Основен източник на алтернативни схващания, по отношение на геологията, е несъответствието между използването на геоложки термини в ежедневния език спрямо научната им дефиниция.

Така, в представите на вашите ученици, скалите вероятно представляват огромни сиви планински участъци, върху които няма дървета, кристалите са прозрачни малки кубчета, а...

За да видиш съдържанието влезте в профила си или се абонирате.

С абонамент за Prepodavame.bg получавате достъп до:

Присъедини се към над 7500+ абонирани учители и над 250 училища

Още полезни статии:

Игрови подход и игровизация

Как в Софийската математическа гимназия повишават мотивацията за учене чрез игровизация в часовете по науки

Тази практика беше споделена от Лилия Въжарова, учител в Софийската математическа гимназия “Паисий Хилендарски”.  Според Лилия Въжарова някои от причините за интегрирането на игровизацията в

Получите достъп до още повече ресурси и практични материали