Игри за мозъка – Как да учим по-добре като използваме своите социално-емоционални умения?

Какво представлява мини наръчникът?

Наръчникът включва дейности или стратегии, които се използват от ефективните програми за превенция, за които е доказано, че водят до определени промени в поведението. Въз основа на анализ на съдържанието на водещите 25 програми за социално-емоционално учене (СЕУ), са изведени общи стратегии и практики и са преработени така, че да отговарят на нуждите на “забързаната” класна стая. Тези синтезирани ресурси от практиката представляват умален модел на персонализиран подход към СЕУ и имат за цел да предоставят на учителите набор от стратегии, основани на нуждите и предпочитанията, които са бързи, целенасочени, ефективни и лесни за включване в ежедневната работа в класната стая. Ресурсите са създадени от лабораторията Ecological Approaches to Social Emotional Learning (EASEL) на Харвардския университет.

свали наръчника “Игри за мозъка”

 

Още полезни статии:

Игрови подход и игровизация

Учене чрез игра с помощта на “Барабар”

Ученето чрез игра става все по-популярно и в тази статия ще разберем защо. Ще научим и как може да използваме играта “Барабар” в класните си

Получите достъп до още повече ресурси и практични материали

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.