Стратегии за начало на часа

Какво се случва?

Включва дейности, които повишават любопитството на учениците и генерира интерес, за да привлечем вниманието на учениците и да ги въвлечем в предстоящия урок.

Дава възможност да направим връзка с предходни знания, които са необходими за постигането на целта на урока. 

Възможност да идентифицирате грешните схващания в разбиранията на учениците.Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Примерни стратегии:

Стратегии за връзки с предишно знание

Ритуали:

Как това помага?

Води до Активно учене: 

  • Фокусирано внимание
  • Връзка с предходни знания и опит
  • Свързано с реалния живот

Какво правят учениците?

  • Споделят мнение / отговори към въпроси;
  • Задават въпроси като: Защо се случи това? Какво вече знам за това? Какво мога да науча за това? Как може този проблем да бъде решен?;
  • Търсят информация;

Каква е ролята на учителя?

  • Мотивира учениците към урока
  • Проверява разбиранията за стари знания и др.
  • Проверява нивото на разбиране на настоящия урок (ФрО).
  • Задава въпроси;
  • Провокира учениците да задават въпроси;