Мечтана дестинация

Учениците създават брошури за мечтана дестинация и след това я представят пред класа.

Самоосъзнатост: Чрез опознаване на различни места, местности и държави, учениците разбират какво харесват и какви дейности ги карат да се чувстват добре.

Управление на взаимоотношения: Учениците се учат да убеждават и да представят идеите и решенията си от различна, интересна и убедителна гледна точка

до 20 мин.

Листове, химикали, картони, декорации

Стъпки за изпълнение на дейността

За проектна дейност: Всеки представя своята дестинация пред класа и след презентацията всички, които биха посетили мястото вдигат ръце, децата могат да задават въпроси към създателите на брошурите, за да придобият по-добра представа за мястото и преживяването.

Дайте за задача на учениците да създадат заедно с родителите си брошура за мечтаната семейна почивка.

Още полезни статии:

Timed Retell - Преразказ за време (по двойки)
Комуникативни умения

Timed Retell – Преразказ за време (по двойки)

В тази стратегия учениците практикуват умения за слушане и говорене. Учениците се разделят на двойки и един след друг говорят, изслушват се и след това

Разделяне на групи чрез пръчици
Работа в екип

Разделяне на групи чрез пръчици

Учителят предварително определя броя на групите и надписва имената на учениците на клечки от сладолед или картонени листчета. По време на часа, в началото на

Получите достъп до още повече ресурси и практични материали

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.