Оценяват чужди планове за действие

Оценяват чужди планове за действие

Следваща стъпка при реализирането на стратегията „По модел“ е прилагането на стратегията „Оценка на план за действие“. След като екипите са изработили по модел своя план за действие, те се оценяват и си дават едни на други обратна връзка доколко са реалистични и ефективни, дали имат ясни крайно срокове, междинни показатели и ясни резултати.

Предимства на стратегията

  • Учениците се учат да дават и интегрират обратна връзка за качеството на своя план за действие.

За тази стратегия е добре да имаме предвид, че:

  • учителят трябва да модерира процеса с ясни инструкции и правила за даване на обратна връзка;
  • учениците могат да се изкушат да намесят лично отношение в даването на обратна връзка – добре е учителят да обясни предварително, че когато сме ангажирани в този процес, оставяме настрана междуличностните отношение и се превръщаме в „професионалисти“.

Още полезни статии:

Четивна грамотност

Кои елементи изграждат четивната грамотност?

Формирането на четивната грамотност е продължителен процес, който започва още от първите месеци в училище и преминава през усвояване на умението за четене на различни

Устно представяне в началото на всяко изпитване/представяне на задача/презентация - при различни проекти/презентации
Комуникативни умения

Устно представяне в началото на всяко изпитване/представяне на задача/презентация – при различни проекти/презентации

При различни проекти/презентации учениците имат за задача (може да е за определен период от време, еднократно или всеки път) да се представят кратко (себе си

Получите достъп до още повече ресурси и практични материали

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.