Интервю с човек от чуждо място

Учениците създават и задават въпроси за традиции и бит на човек от друга държава или на човек, който живее в различен край на България.

Социална осъзнатост: учениците се запознават с различни култури; повишават се позитивните нагласи към други общности и националности.

около 20 минути 

Маркер, дъска или проектор.

Стъпки за изпълнение на дейността

Времето за интервю трябва да е предварително уговорено. 

Ако учениците разговарят с чужденец, винаги правете превод, дори и по-голямата част от децата да разбират английски. Превеждайте кратки пасажи и правете чести паузи от говоренето на друг език.

Може да поканите и родители да се включат като публика по време на интервюто и да задават въпроси след това. 

Още полезни статии:

Think/Pair/Share - Помисли/Сподели (работа по двойки)
Комуникативни умения

Think/Pair/Share – Помисли/Сподели (работа по двойки)

В тази стратегия учениците самостоятелно осмислят проблем или въпрос и след това дискутират това с партньор. Дайте на учениците въпрос, тема, задача за четене, упражнение,

Обратно планиране
Креативност

Обратно планиране

Обратното планиране представлява начин за планиране на дългосрочна дейност от края към началото. Ако целта е да се направи макет на сграда, ученикът започва да

Оценяват чужди планове за действие
Работа в екип

Оценяват чужди планове за действие

Следваща стъпка при реализирането на стратегията „По модел“ е прилагането на стратегията „Оценка на план за действие“. След като екипите са изработили по модел своя

Получите достъп до още повече ресурси и практични материали

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.