Творчески дневник в часовете по изкуства

Воденето на дневник в класната стая може да бъде начин за учениците да записват своите идеи, преживявания, да съставят списък с важни задачи за изпълнение или да изразяват себе си по творчески начин

Самоосъзнатост:  учениците изразяват себе си посредством изкуство

Вземане на отговорни решения: учениците рефлектират и оценяват случващото се в собствения им живот и се учат от собствения опит

Дневникът се попълва за период от време.

Тетрадка или тефтер 

Стъпки за изпълнение на дейността

Възможно е да реализирате дейността, като използвате познати техники за рисуване, изучавани в часовете или приложите изучавани техники по Изобразително изкуство. Помогнете на учениците да започнат попълването на дневниците си, но задължително изслушайте и техните идеи.

Учениците могат да попълват творческите си дневници у дома. Нека помислят за нови идеи за домашно, които да споделят с останалите в групата. Възможно е да предложат идеята за попълване на творчески дневник и на техните близки. Нека създадат семеен дневник, който да съдържа цитати, ценни семейни спомени и колажи от снимки.

Още полезни статии:

Дебат
Комуникативни умения

Дебат

Дебатът е структурирана дискусия. Нивото на структурираност и формалност зависи от учителя. Обикновено има два отбора с поне двама учaстници във всеки. Единият отбор е

Получите достъп до още повече ресурси и практични материали

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.