Обсъждане на обществени проблеми чрез изкуство

Учениците създават съвременно изкуство - арт инсталация или друг визуален продукт, който да засяга обществено значима тема или проблем.

Социална осъзнатост: децата демонстрират съпричастност и разбиране към обществени проблеми и културни ценности чрез избрана от тях творческа дейност.

Вземане на отговорни решения: участниците демонстрират отговорност към обществени проблеми и споделят начини за тяхното разрешаване.

Управление на взаимоотношенията: учениците упражняват уменията си за работа в екип и работата по групи.

Един учебен срок или няколко учебни седмици за работа по групи от 2-6 души.

 

Материалите зависят от творческите продукти на учениците.

Стъпки за изпълнение на дейността

Организирайте изложба на творбите в рамките на училището, както и работилници или арт ателиета по избраните теми от екипите.

Поставете за задача на учениците да откриват подобни форми на изкуство в ежедневието им и на публичните места, които посещават. Нека споделят на техните семейства за арт инсталациите, които създават.

Още полезни статии:

Определяне на основните идеи
Комуникативни умения

Определяне на основните идеи

В тази стратегия учениците работят самостоятелно и определят основни идеи (оригинално 3-5, но зависи от фокуса и задачата) от текст/филм/урок. След определеното време се събират

Емоционална интелигентност
Социално-емоционално учене

Как в село Бохот развиват емоционална интелигентност в час по немски език?

Тази статия беше създадена в сътрудничество с г-жа Диана Йолова-Варджиева от ОУ “Антон Страшимиров” в с. Бохот, община Плевен. Емоционалната интелигентност е ключова за това

Получите достъп до още повече ресурси и практични материали

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.