Учениците задават поредица въпроси, за да познаят какъв е мистериозният предмет. Предметът е свързан с учебния материал.

Самоуправление: Учениците се научават как да управляват спонтанността си, за да постигнат целите си.

Социална осъзнатост: Учениците се учат да разбират идеи и хипотези на други, да ги анализират и използват.

Управление на отношенията: Учениците практикуват активно слушане.

5 до 10 мин. в зависимост от сложността на задачата

Непрозрачна кутия, предмет.

Стъпки за изпълнение на дейността

Учениците могат да донесат предмет от вкъщи и след като останалите го  познаят, притежателят на предмета може да сподели с какво е важен за него този предмет и за какво се използва в неговия дом. 

 

Още полезни статии:

Разделяне на групи чрез пръчици
Работа в екип

Разделяне на групи чрез пръчици

Учителят предварително определя броя на групите и надписва имената на учениците на клечки от сладолед или картонени листчета. По време на часа, в началото на

Билингви

Математика с граматика: Как да направим текстовите задачи по-достъпни?

Текстовите задачи наистина са математически препъни-камъчета за голяма част от децата в начален етап. Решаването им изисква както математически компетенции, така и езикови компетенции, повишено

Получите достъп до още повече ресурси и практични материали

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.