Учениците създават формула за вземане на решение при определен проблем.

Вземане на отговорни решения: Учениците усвояват модел от различни стъпки за вникване, осъзнаване и разрешаване на проблем.

20 мин. или за цял учебен час

Маркер, дъска или проектор.

Стъпки за изпълнение на дейността

Запишете на табло формулата: с думи и със символи и напомняйте на учениците за нея в моменти на вземане на решения.

У дома учениците може да помислят само върху своите формули, но е добре и да помолят родител да сподели и неговите стъпки за формула за дадения казус/ситуация/проблем и да ги обсъдят заедно.



Още полезни статии:

Възможно ли е?
Математическа грамотност

Възможно ли е?

Тази стратегия стимулира учениците да оценяват получен резултат, като го сравняват с разбирането си за проблема, и поставя акцент върху разбирането на проблема, а не

Разделяне на групи чрез пръчици
Работа в екип

Разделяне на групи чрез пръчици

Учителят предварително определя броя на групите и надписва имената на учениците на клечки от сладолед или картонени листчета. По време на часа, в началото на

Получите достъп до още повече ресурси и практични материали

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.