Учениците познават кой известен математик е залепен за челото им като задават въпроси и анализират получената информация.

Самоосъзнатост: учениците, поставяйки се на мястото на друг човек, осъзнават свои и чужди качества и анализират приликите и разликите.

Социална осъзнатост: разбират и припознават информация за други хора, проявяват емпатия.

10 мин. – дейността може да се превърне в редовна кратка практика веднъж месечно.

Карти с математици, материал за залепяне

Стъпки за изпълнение на дейността

Ако искате да направите играта по-сложна, въведете следното правило: Могат да се задават само въпроси, чийто отговор е да или не.

Може да бъде играна и у дома като всеки в семейството си залепи карта с учен на челото. Всеки кръг, всеки играч има по една минута, за да задава въпроси за своя учен. Целта на играта е да познае кой учен е залепен на челото му. Не е задължително да бъдат само математици!

Безплатен бюлетин с ресурси

Запиши се, за да получаваш всяка седмица практични ресурси и идеи

email guy

Още полезни статии:

Мисловна карта
Креативност

Мисловна карта

Мисловните карти са удобен начин за визуално изобразяване на идеи с помощта на схема, в която цялата информация е обединена от една ключова дума или

Оценяват чужди планове за действие
Работа в екип

Оценяват чужди планове за действие

Следваща стъпка при реализирането на стратегията „По модел“ е прилагането на стратегията „Оценка на план за действие“. След като екипите са изработили по модел своя

Получите достъп до още повече ресурси и практични материали

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.