Тази стратегия е вариант на предишната (4.1.1.), като тук провокираме учениците да предположат горе-долу какъв резултат ще получат, преди да направят конкретното пресмятане. Например, ако смятат част от стойност, да могат да преценят, че резултатът ще е по-малък от стойността.
Пресмятат по порядък, закръглят


1 Минути
Добави коментар
-
Сподели
Прочети още
Важно е учениците да свикнат, че има два основни подхода за решаването на проблем от какъвто и да е тип – от общото към...
Математическа грамотност Какво е математическа грамотност и защо е важна Какво е математическа грамотност? Едно...
Тази статия беше създадена в сътрудничество с г-жа Фатме Урук от ОУ “Пейо Крачолов Яворов”, село Гьоврен, област Смолян...