План за действие по модел

План за действие по модел

При работа върху по-дългосрочен проект, учителят изработва структурата на проучването в темплейт, който учениците трябва сами да попълнят и да разпределят задачите и времето за изпълнение. Учителят представя пред учениците общия времеви отрязък за работа и темите за проучване, като изисква тях да групират тематично задачите и да определят конкретни срокове за изпълнението на всяка.

Предимства на стратегията

  • Учениците се учат да планират и проследяват процеса на работа;
  • Насърчава се изследователската работа на учениците;
  • Провокира се тяхната любознателност;
  • Развива умения за планиране и организация, които ще им бъдат от полза и в бъдеще.

За тази стратегия е добре да имаме предвид, че:

  • учителят трябва да изработи структурата на проучването и да формулира задачите за изпълнение;
  • учениците трябва да са свикнали с процеса на планиране и определяне на срокове.

Още полезни статии:

Симулация на институции
Гражданска активност

Симулация на институции

Цел Възрастова група Време за предварителна подготовка Време в час Учениците преживяват, обработват данни, анализират елементи от законодателния процес на национално или наднационално ниво. 13-18

learning for clever
Комуникативни умения

Ролеви игри

Ролевите игри могат да бъдат използвани в обучението по всеки предмет, както и във всеки урок/тема. Те могат да бъдат по двойки или в групи

Получите достъп до още повече ресурси и практични материали

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.