Учениците обясняват чрез асоциации дума свързана с математически термин, личност или концепция.

Самоосъзнатост: децата разбират и обясняват собствения си избор

Социална осъзнатост: учениците разбират изборите на другите

15 – 20 мин. 

Карти с математически идеи, концепции, термини, личности; таймер.

Стъпки за изпълнение на дейността

Играта може да бъде променена и вместо да обясняват вербално, учениците могат да рисуват думата.

Семейството се разделя на отбори по двама или трима. Всеки участник пише по 4 думи свързани с математиката. По един от всеки отбор тегли думи и ги обяснява възможно най-бързо на съотборниците за 1 минута. Целта е да  се познаят колкото може повече думи.

Безплатен бюлетин с ресурси

Запиши се, за да получаваш всяка седмица практични ресурси и идеи

email guy

Още полезни статии:

Възможно ли е?
Математическа грамотност

Възможно ли е?

Тази стратегия стимулира учениците да оценяват получен резултат, като го сравняват с разбирането си за проблема, и поставя акцент върху разбирането на проблема, а не

Разделяне на групи чрез пръчици
Работа в екип

Разделяне на групи чрез пръчици

Учителят предварително определя броя на групите и надписва имената на учениците на клечки от сладолед или картонени листчета. По време на часа, в началото на

Получите достъп до още повече ресурси и практични материали

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.