Какво ми казва тази творба на изкуството?

Учениците анализират творби на изкуството в класната стая по зададен модел.

Самоосъзнатост: Учениците идентифицират, назовават и изразяват различни чувства и емоции, които изкуството предизвиква у тях. 
Социална осъзнатост: Учениците разбират, оценяват и обсъждат идеи и разбирания за обществото, културата и историята, изразени в творби на изкуството.

20-30 минути за работа по малки групи

Конкретна творба на изкуството (в дигитален или хартиен формат)

Стъпки за изпълнение на дейността

Дейността може да се реализира под формата на групова или индивидуална работа в зависимост от посланието на избраната форма на изкуство.

Учениците могат да интерпретират творбата в писмен формат, устно чрез дискусия или под формата на неформално обсъждане. 

Оптималният формат за работа на групи е 4-5 души.

Подтикнете учениците да посетят музей или галерия заедно с членове на семейството си и да приложат метода за анализ на творби заедно с тях.

Още полезни статии:

Определяне на основните идеи
Комуникативни умения

Определяне на основните идеи

В тази стратегия учениците работят самостоятелно и определят основни идеи (оригинално 3-5, но зависи от фокуса и задачата) от текст/филм/урок. След определеното време се събират

Емоционална интелигентност
Социално-емоционално учене

Как в село Бохот развиват емоционална интелигентност в час по немски език?

Тази статия беше създадена в сътрудничество с г-жа Диана Йолова-Варджиева от ОУ “Антон Страшимиров” в с. Бохот, община Плевен. Емоционалната интелигентност е ключова за това

Получите достъп до още повече ресурси и практични материали

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.