Какво ми казва тази творба на изкуството?

Учениците анализират творби на изкуството в класната стая по зададен модел.

Самоосъзнатост: Учениците идентифицират, назовават и изразяват различни чувства и емоции, които изкуството предизвиква у тях. 
Социална осъзнатост: Учениците разбират, оценяват и обсъждат идеи и разбирания за обществото, културата и историята, изразени в творби на изкуството.

20-30 минути за работа по малки групи

Конкретна творба на изкуството (в дигитален или хартиен формат)

Стъпки за изпълнение на дейността

Дейността може да се реализира под формата на групова или индивидуална работа в зависимост от посланието на избраната форма на изкуство.

Учениците могат да интерпретират творбата в писмен формат, устно чрез дискусия или под формата на неформално обсъждане. 

Оптималният формат за работа на групи е 4-5 души.

Подтикнете учениците да посетят музей или галерия заедно с членове на семейството си и да приложат метода за анализ на творби заедно с тях.

Още полезни статии:

Think/Pair/Share - Помисли/Сподели (работа по двойки)
Комуникативни умения

Think/Pair/Share – Помисли/Сподели (работа по двойки)

В тази стратегия учениците самостоятелно осмислят проблем или въпрос и след това дискутират това с партньор. Дайте на учениците въпрос, тема, задача за четене, упражнение,

Вземане на решение при зададен контекст
Критично и аналитично мислене

Вземане на решение при зададен контекст

Тази стратегия надгражда достигнатото ниво на критическо мислене, като фокусира учениците в посока да вземат решение, давайки тежест на определени аргументи според зададения контекст. Например,

Получите достъп до още повече ресурси и практични материали