Какво ми казва тази творба на изкуството?

Учениците анализират творби на изкуството в класната стая по зададен модел.

Самоосъзнатост: Учениците идентифицират, назовават и изразяват различни чувства и емоции, които изкуството предизвиква у тях. 
Социална осъзнатост: Учениците разбират, оценяват и обсъждат идеи и разбирания за обществото, културата и историята, изразени в творби на изкуството.

20-30 минути за работа по малки групи

Конкретна творба на изкуството (в дигитален или хартиен формат)

Стъпки за изпълнение на дейността

Дейността може да се реализира под формата на групова или индивидуална работа в зависимост от посланието на избраната форма на изкуство.

Учениците могат да интерпретират творбата в писмен формат, устно чрез дискусия или под формата на неформално обсъждане. 

Оптималният формат за работа на групи е 4-5 души.

Подтикнете учениците да посетят музей или галерия заедно с членове на семейството си и да приложат метода за анализ на творби заедно с тях.

Още полезни статии:

Бърза среща (Speed dating)
Комуникативни умения

Бърза среща (Speed dating)

Бързи срещи е популярно събитие за запознанства, което лесно може да се пренесе в класната стая. Идеята е, че участниците се разделят на две големи

Обратно планиране
Креативност

Обратно планиране

Обратното планиране представлява начин за планиране на дългосрочна дейност от края към началото. Ако целта е да се направи макет на сграда, ученикът започва да

План за действие по модел
Работа в екип

План за действие по модел

При работа върху по-дългосрочен проект, учителят изработва структурата на проучването в темплейт, който учениците трябва сами да попълнят и да разпределят задачите и времето за

Получите достъп до още повече ресурси и практични материали

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.