Е.М.И.Н.Е - курс за социално-емоционално обучение в училище
-
Добре Дошли!
-
Модул 1 - Със себе си
Въведение в модул 1 -
Урок 1: Позитивна психология и сила на характера - момент за размисъл
-
Урок 1: Позитивна психология и сила на характера - момент за действие
-
Урок 1: Позитивна психология и сила на характера - момент за рефлексия
-
Урок 2: Отвъд рамките - момент за размисъл
-
Урок 2: Отвъд рамките - момент за действие
-
Урок 2: Отвъд рамките - момент за рефлексия
-
Урок 3: Осъзнатост (Майндфулнес) - момент за размисъл
-
Урок 3: Осъзнатост (Майндфулнес) - момент за действие
-
Урок 3: Осъзнатост (Майндфулнес) - момент за рефлексия
-
Майндфулнес аудиопрактика 1 -момент за рефлексия
-
Урок 4: Ментална нагласа (типове мислене) - момент за размисъл
-
Урок 4: Ментална нагласа - момент за действие
-
Урок 4: Ментална нагласа - момент за рефлексия
-
Урок 5: Саморегулация (WOOP метод) - момент за размисъл
-
Урок 5: Саморегулация - момент за действие
-
Урок 5: Саморегулация - момент за рефлексия
-
Модул 1 - рефлексия върху преживяването
-
Модул 1 - предизвикателство
-
Модул 2 - Аз и другитеВъведение в модул 2
-
Урок 1: Как да говорим за СЕУ с учениците? - момент за размисъл
-
Урок 1: Как да говорим за СЕУ с учениците? - момент за действие
-
Урок 1: Как да говорим за СЕУ с учениците? - момент за рефлексия
-
Урок 2: Конструктивен отговор - момент за размисъл
-
Урок 2: Конструктивен отговор - момент за действие
-
Урок 2: Конструктивен отговор - момент за рефлексия
-
Урок 3: Комуникация за изграждане на характер - момент за размисъл
-
Урок 3: Комуникация за изграждане на характер - момент за действие
-
Урок 3: Комуникация за изграждане на характер - момент за рефлексия
-
Урок4: Превенция на конфликтни ситуации - момент за размисъл
-
Урок4: Превенция на конфликтни ситуации - момент за действие
-
Урок4: Превенция на конфликтни ситуации - момент за рефлексия
-
Модул 2 - рефлексия върху преживяването
-
Модул 2 - проверка на разбирането
-
Майндфулнес Аудиопрактика 2
-
Модул 2 - предизвикателство
-
Момент за обратна връзка
-
Модул 3 - В класната стая, където създаваме култура, обединяваща учене и емоцияВъведение в модул 3
-
Урок 1: Позитивна дисциплина - момент за размисъл
-
Урок 1: Позитивна дисциплина - момент за действие
-
Урок 1: Позитивна дисциплина - момент за рефлексия
-
Урок 2: Създаване на ритуали и рутини - момент за размисъл
-
Урок 2: Създаване на ритуали и рутини - момент за действие
-
Урок 2: Създаване на ритуали и рутини - момент за рефлексия
-
Урок 3: Мотивиращи моменти - момент за размисъл
-
Урок 3: Мотивиращи моменти - момент за действие
-
Урок 3: Мотивиращи моменти - момент за рефлексия
-
Урок 4: Благодарност - момент за размисъл
-
Урок 4: Благодарност - момент за действие
-
Урок 4: Благодарност - момент за рефлексия
-
Модул 3 - рефлексия върху преживяването
-
Модул 3 - проверка на разбирането
-
Майндфулнес Аудиопрактика 3
-
Модул 3 - предизвикателство
-
Модул 4 - "Аз като учител"Въведение в модул 4
-
Урок 1: Поставяне на социално-емоционални учебни цели - момент за размисъл
-
Урок 1: Поставяне на социално-емоционални учебни цели - момент за действие
-
Урок 1: Поставяне на социално-емоционални учебни цели - момент за рефлексия
-
Урок 2: Оценка на социално-емоционалното обучение - момент за размисъл
-
Урок 2: Оценка на социално-емоционалното обучение - момент за действие
-
Урок 2: Оценка на социално-емоционалното обучение - момент за рефлексия
-
Урок 3: Отдаденост - момент за размисъл
-
Урок 3: Отдаденост - момент за действие
-
Урок 3: Отдаденост - момент за рефлексия
-
Модул 4 - рефлексия върху преживяването
-
Майндфулнес Аудиопрактика 4
-
Модул 4 - предизвикателство
-
Финален изпит
-
Момент за обратна връзка
-
Благодарим Ви за участието!
Модул 1 – предизвикателство
В края на всеки модул ще намерите две предизвикателства, от които ще трябва да изберете САМО ЕДНО, за да го изпълните. В този модул ще можете да избирате между предизвикателството на „ИНТРОСПЕКТИВНИЯТ“ и на „ИЗСЛЕДОВАТЕЛЯТ“.
Запишете своята рефлексия във форума за дискусии по-долу:
ИНТРОСПЕКТИВНИЯТ ПРОФИЛ
Социално – емоционални умения върху, които да работите: Самопознание
Въз основа на представените профили, направете следното упражнение:
1. Интервюирайте от трима до пет души, които са свързани с различни области на живота ви (работа, семейство, приятели и т.н.).
2. Попитайте ги кой от профилите на „Е.М.И.Н.Е.“ най – много се доближава до вашите силни страни?
3. Документирайте резултатите в таблицата на Word, която ще намерите в секцията с материали.
Като доказателство, че сте изпълнили това предизвикателство, участвайте във форума за дискусии:
- Опишете своята рефлексия в рамките на 100 думи (отностно знания, които сте придобили чрез това упражнение) и приложете таблицата с вашите резултати.
* Не забравяйте да коментирате и отговора на поне един от вашите колеги.
ПРОФИЛ НА ИЗСЛЕДОВАТЕЛЯ
Социално – емоционални умения върху, които да работите: Саморегулиране
Като използвате “Календара на приятни събития”, с който работихте в урока, посветен на моментите за просветление, идентифицирайте две (2) основни причини, поради които сте били разсеяни или възпрепятствани да проведете уроцитеси си в клас.
План за действие :
1. Създайте план за действие или стратегия въз основа на Моментите на яснота и WOOP техники за саморегулация (приложено).
2. В продължение на три дни прилагайте създадената от вас стратегия или техника. Тъй като това е упражнение за решителност и устойчивост, системността и последователността в усилията е важна. Документирайте резултатите.
Като доказателство, че сте изпълнили това предизвикателство, участвайте във форума за дискусии като отговорите на следните въпроси:
1. Какви бяха причините за разсейване, които идентифицирахте?
2. Какъв план за действие създадохте, за да се съсредоточите?
* Не забравяйте да коментирате и отговора на поне един от вашите колеги.
Отговори