Ако бях на мястото на …?

Учениците се поставят на мястото на герой от изучавано произведение в ситуация от самата творба.

Социална осъзнатост: Учениците упражняват способността да се поставят на мястото на другия, да разбират по-добре мотивацията на останалите.

Отговорно вземане на решения: Учениците упражняват умението да идентифицират и решават по-успешно проблеми, с които не са се сблъсквали досега.

10- 15 мин. в дискусия по групи от 4-5 души

Откъс от изучавано произведение

Стъпки за изпълнение на дейността

Възможни варианти за реализиране на дейността:

  • под формата на обща дискусия
  • под формата на есе/текст със свободен отговор (или друг по Ваш избор)
  • дискусия по групи

Учениците могат да напишат есе на тема “Ако бях на мястото на…(избран от тях герой)”

Още полезни статии:

Timed Retell - Преразказ за време (по двойки)
Комуникативни умения

Timed Retell – Преразказ за време (по двойки)

В тази стратегия учениците практикуват умения за слушане и говорене. Учениците се разделят на двойки и един след друг говорят, изслушват се и след това

Получите достъп до още повече ресурси и практични материали

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.