Учене чрез грешки – Или защо грешките в класната стая са нещо полезно

Учене чрез грешки

Грешките са неразделна част от процеса на учене, но често са причина за парализиращ страх при учениците. Повечето ги смятат за източник на смут, стрес, дори унижение. Мозъкът обаче не се интересува от това и използва грешките като градивен елемент в мрежата си от знания. Грешките му помагат да съгласува противоречивата информация и да създаде по-то...

Това съдържание е достъпно само за потребители с активен абонамент. За да го достъпите влезте в профила си или се абонирайте.

С абонамент за Prepodavame.bg получавате достъп до:

Присъедини се към над 7500+ абонирани учители и над 250 училища

Още полезни статии:

Стратегии

6 5 3 – 6 души за 5 минути измислят 3 идеи

Цел: 2.2. Учениците използват техники за генериране на идеи в група 1.(InnoSupport) Метод 635 е креативна техника, която използва и доразвива принципите на техниката брейнсторминг. 

Ted Talk и Реч
Комуникативни умения

Ted Talk и Реч

Целта на този вид стратегии е да развият уменията на учениците за публично говорене, както и за убеждаване. Фокусът тук са говорене и държание пред

Дърво на решенията
Креативност

Дърво на решенията

Дървото на решенията е инструмент за взимане на решения, който представлява графика с възможните последствия от различни варианти на действие. Това е начин за избор

Получите достъп до още повече ресурси и практични материали

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.