Учене чрез грешки – Или защо грешките в класната стая са нещо полезно

Учене чрез грешки

Грешките са неразделна част от процеса на учене, но често са причина за парализиращ страх при учениците. Повечето ги смятат за източник на смут, стрес, дори унижение. Мозъкът обаче не се интересува от това и използва грешките като градивен елемент в мрежата си от знания. Грешките му помагат да съгласува противоречивата информация и да създаде по-то...

За да видиш съдържанието влезте в профила си или се абонирате.

С абонамент за Prepodavame.bg получавате достъп до:

Присъедини се към над 7500+ абонирани учители и над 250 училища

Още полезни статии:

Сравнителен анализ на цели, функции и организация на работа на определени обществени институции
Гражданска активност

Сравнителен анализ на цели, функции и организация на работа на определени обществени институции

Цел Възрастова група Време за предварителна подготовка Време в час Учениците познават и обясняват основни институции (локални, национални и международни) и техните механизми на функциониране.

Стратегия за управление на класната стая
Комуникативни умения

Стратегия за управление на класната стая

Тази стратегия се концентрира върху управление на класната стая, а не върху преподаване, конкретен предмет или формален час. Може да се използва при всички предметни

Получите достъп до още повече ресурси и практични материали