Записахте се успешно за обучението!


Обучението се състои от 3 части:
1.Предварителна задача.
2.Синхронна среща в Zoom.
3. Последваща задача.


Проверете своя имейл за допълнителна информация за предварителната задача. Когато я изпълните, ще получите линк към срещата в zoom. 

Изберете една статия и прочетете:

Благодаря за регистрацията за обучение!

Кой живее тук? Изследвайте биологичното разнообразие с капан за буболечки!

Защо да изследваме видовия състав на насекомите? Несъмнено учениците ви ще посрещнат идеята с предимно негативни чувства. Децата често определят насекомите като “гадни”, “досадни” или “вредни”, някои дори имат фобии от тези животински видове. В

Как да направим вулкан

Как един вулкан разтърси учениците – екология в 6. клас

Тази практика ни беше изпратена от учителите Йонка Николова и Шермин Талиб , ОУ “Св. Климент Охридски”, село Стоян Михайловски, област Шумен. Като учител, преподаващ учебна дисциплина от цикъла „Природни науки и екология“ вярвам и

STEM експеримент

Как да създадем STEM експеримент [4 етапа на планиране]

STEM експериментът е една от най-важните съставни части на STEM образованието. У всеки учител, който започва да планира своите STEM уроци, възникват множество въпроси: От къде да започнете? Какво трябва да знаете за успешното прилагане

Благодаря за регистрацията за обучение!

Как да си направим план на STEM урок в няколко стъпки

Макар да стават все по-популярни в българските училища, STEM уроците все още пораждат известна несигурност у нашите учители. Отчасти това се дължи на различни митове по отношение на подготовката и провеждането на този тип уроци.

Благодаря за регистрацията за обучение!

Как да пречистим водата от замърсители?

Научен експеримент за 5. – 7. клас Лесно е да приемем чистата вода за даденост. Свикнали сме да можем да пием вода от чешмата, когато сме жадни. Над 1 милиард души по света обаче нямат

Запиши се за безплатния ни седмичен бюлетин