Оценяват чужди планове за действие

Оценяват чужди планове за действие

Следваща стъпка при реализирането на стратегията „По модел“ е прилагането на стратегията „Оценка на план за действие“. След като екипите са изработили по модел своя план за действие, те се оценяват и си дават едни на други обратна връзка доколко са реалистични и ефективни, дали имат ясни крайно срокове, междинни показатели и ясни резултати.

Предимства на стратегията

  • Учениците се учат да дават и интегрират обратна връзка за качеството на своя план за действие.

За тази стратегия е добре да имаме предвид, че:

  • учителят трябва да модерира процеса с ясни инструкции и правила за даване на обратна връзка;
  • учениците могат да се изкушат да намесят лично отношение в даването на обратна връзка – добре е учителят да обясни предварително, че когато сме ангажирани в този процес, оставяме настрана междуличностните отношение и се превръщаме в „професионалисти“.

Още полезни статии:

Стратегии

6 5 3 – 6 души за 5 минути измислят 3 идеи

Цел: 2.2. Учениците използват техники за генериране на идеи в група 1.(InnoSupport) Метод 635 е креативна техника, която използва и доразвива принципите на техниката брейнсторминг. 

Ted Talk и Реч
Комуникативни умения

Ted Talk и Реч

Целта на този вид стратегии е да развият уменията на учениците за публично говорене, както и за убеждаване. Фокусът тук са говорене и държание пред

Дърво на решенията
Креативност

Дърво на решенията

Дървото на решенията е инструмент за взимане на решения, който представлява графика с възможните последствия от различни варианти на действие. Това е начин за избор

Получите достъп до още повече ресурси и практични материали

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.