Синхронно онлайн обучение
Обучение “Как да имаме успешен прием в 1. и 8. клас”
Кампаниите по прием на ученици в първи и в осми клас винаги са придружени с много въпроси – как да покажем, че сме училище, на което родителите и децата могат да се доверят; как да опишем работата си по най-добрия начин; как да планираме дейности по прием без това да наруши цялостния учебен процес в училище и др.
Това обучение иска да представи на едно място добри практики и много практични ресурси, които ще помогнат на всяко училище да е по-уверено в планирането на комуникационна кампания по прием в първи и/или осми клас. Подходящо е за директори, зам.-директори и преподаватели, които активно участват в планирането и провеждането на дейности за прием.
- fdgdfg
- март 16, 2023
За обучението
Кампаниите по прием на ученици в първи и в осми клас винаги са придружени с много въпроси – как да покажем, че сме училище, на което родителите и децата могат да се доверят; как да опишем работата си по най-добрия начин; как да планираме дейности по прием без това да наруши цялостния учебен процес в училище и др.
Това обучение иска да представи на едно място добри практики и много практични ресурси, които ще помогнат на всяко училище да е по-уверено в планирането на комуникационна кампания по прием в първи и/или осми клас.
Подходящо е за директори, зам.-директори и преподаватели, които активно участват в планирането и провеждането на дейности за прием.
Обучението се провежда онлайн в две синхронни срещи в платформата zoom.
3 април – от 18:00 до 20:00 часа и
5 април – от 18:00 до 20:00 часа
Обучението включва
- 2 синхронни срещи
- Подходящо за всеки учител и директор
- Сертификат
- Достъп до библиотека с ресурси по темата
- Безплатно за представители на училища с активен училищен абонамен
Споделете за обучението с Вашия директор
Какво ще научиш:
- кои са основните елементи в изграждането на училищен бранд;
- кои са канилите за комуникация, които всяко училище трябва да поддържа;
- как да комуникираме предимствата и недостатъците на нашето училище;
- какво да включиш в информационна брошура за училището;
- как да организираш ангажиращ и вълнуващ Ден на отворените врати за родители и деца;
- имат ли нужда училищата от целогодишна комуникационна стратегия и кои са добрите практики в създаването й.
Водещи

Преслава Байчева
Специалист "Маркетинг" в prepodavame.bg
Преслава Байчева има девет години опит като учител по български език и литература, като работи предимно с ученици в гимназиален етап. По време на работата в училище е участвала активно в планирането и провеждането на кампании по прием на ученици в осми клас и е виждала както добри, така и лоши примери как училищата се представят пред ученици и родители. Като майка на бъдещ първокласник вижда и гледната точка на хората извън образованието към процеса на прием.
От лятото на 2022 г. Преслава работи като специалист “Маркетинг” в екипа на prepodavame.bg и има голямо желание да сподели полезни ресурси и идеи с училищата в страната на тема комуникационна стратегия на учебните заведения.
Отзиви
Какво получавате от обучението
- Ангажиращо и обогатяващо обучително преживяване
- Възможност за обмяна на опит с други учители
- Синхронни обучения в удобно време
- Чеклист със съвети за управление на комуникационни канали
- Бланки и ресурси, които да използвате и адаптирате за Вашето училище
- Възможност за рефлексия над силните страни на училището Ви
- Резултати от проучване какво е най-важно за родителите при избора на училище
- Колекция от добри примери за брошури, страници за прием и организиране на събития
- Не е необходимо предварително познание по темата
- Сертификат при успешно завършване на курса

Споделете
Често задавани въпроси
Обучението провежда в две вечерни онлайн срещи – на 3 и 5 април от 18:00 до 20:00 часа.
Обучението се провежда онлайн в платформата zoom. Уверете се, че имате достъп до нея, както и че разполагате със слушалки и удобно място у дома, за да се включите активно в няколкото групови задачи по време на обучение.
Обучението е с обща продължителност от 4 часа, разпределени в два дни – 3 и 5 април от 18:00 часа.
Обучението се провежда онлайн, като се състои от синхронни срещи в платформата zoom.
Попълнете формата за регистрация, като може да заплатите таксата за участие, с карта или по-банков път.
Ако сте от училище с активен училищен абонамент, обучението за Вас е безплатно като част услугите в абонамента.
След регистрация ще получите по имейл линк за достъп до срещата.
Всеки участник ще получи сертификат.
Обучението НЕ предоставя обучителни кредити.
Няма ограничение за броя участващи от едно училище. Знаем, че училищата са различни и съответно броят участващи в кампаниите по прием, за които обучението би било интересно, е различен.
Може да платите за обучението с дебитна или кредитна карта или по-банков път.
Ако имате нужда от фактура, може да посочите това във формата за регистрация с данните на Вашата организация и ще Ви издадем фактура.