




Как да поставим ученика в центъра на учебния процес?
Новите реалности на XXI век променят целите на образованието в световен мащаб. Развиването на социално-емоционални компетентности и функционални умения се превръщат в ключ към успеха и възможностите за реализация на учениите. Новите цели и идеи дават много по-активна и централна роля на учениците в учебния процес. Добрата новина е, че познаваме множество такива техники и стратегии, които дават едновременно фокус върху цялостното развитие на учениците и оказват влияние върху тяхната мотивация и желание за развитие. В този курс ще научите техники и методи за развитието на тази нагласа у всеки ученик.


Как да отключим потенциала на всеки ученик – Нагласа за развитие
Съвременните изследвания, свързани с мозъка доказват, че той може да се променя през целия ни живот. Тази наука, наречена невропластичност, показва как всяко дете може да влияе на състоянието на мозъка си и да променя невроните пътеки в него. Това променя вярването, че интелектът е фиксиран и доказва, че всеки ученик може да развие уменията и качествата, които са необходими за успеха му. В този курс ще научите техники и методи за развитието на тази нагласа у всеки ученик.


Култура на класната стая
2hrКултурата на класната стая, известна още като управление на класната стая, често се свежда до умението на учителя да контролира класа. Но това обобщение е погрешно. Учениците вече не са просто пасивни слушатели. Те имат нужда да участват активно в учебния процес, да бъдат чути, да се чувстват разбрани и оценени.