Етап “Приложение”

Какво се случва?

Учениците прилагат знания и умения в нов контекст, в реална или  близка до реална житейска ситуация

Кога се случва? 

В рамките на часа, периодично по време на раздела, в края на раздела.

Как това помага?

Води до Активно учене: 

  • Свързано с реалния живот
  • Връзка с предходни знания и опит
  • Възможност за избор и контрол, и самостоятелност
  • Реалистични нива на предизвикателност
  • Целенасочено упражнение
  • Индивидуални начини на учене
    • – Информацията сама по себе си не носи добавена стойност, ако не ни е необходима и/или не знаем как, кога и къде можем да си послужим с нея. 
    • – Прилагането на новите знания води до по-дълбоко осмисляне и по-дълготрайно запаметяване на нова информация.
    • – Подготовка за реалния живот

Какво правят учениците?

  • Те са активните
  • Организират работата си самостоятелно
  • Развиват креативност и умения за решаване на проблеми
  • Прилагат не само знания, но и СЕУ, и академични умения за справяне с дейността
  • Откриват какво още им липсва като знания и умения

Каква е ролята на учителя?

  • Пуска контрола в максималната възможна степен
  • Връща фокуса
  • Предизвиква,  провокира и задълбочава с допълнителни въпроси
  • Насочва и подкрепя при нужда
  • Събира информация за напредъка на учениците или за неразбирания

Как се създават задачи за Приложение?

Етап “Приложение”

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.