Интервюто като инструмент за проектно-базирано обучение + 6 Реални казуса

Интервюто като инструмент за проектно-базирано обучение

Провеждането на интервю развива редица социални и комуникативни умения у учениците и може да е в основата на интересни проекти

Интервюирането може да е изключително полезно за учениците. Ако се провежда пълноценно, с подготовка и упражнения, то им помага да се почувстват значими, удовлетворени от добре свършената работа и развива ключовата нагла...

За да видиш съдържанието влезте в профила си или се абонирате.

С абонамент за Prepodavame.bg получавате достъп до:

Присъедини се към над 7500+ абонирани учители и над 250 училища

Още полезни статии:

Карта на четивната грамотност
Четивна грамотност

Карта на умението Четивна грамотност

Елемент Цели Стратегии 1. Извлича информация от непрекъснат текст. 1.1. Намира директно казана в текст информация. 1.1.1. Задава си въпроси по текста; 1.1.2. Разделя в

Ученическо самоуправление
Гражданска активност

Ученическо самоуправление

Цел Възрастова група Време за предварителна подготовка Време в час Учениците изпълняват правата и задълженията си. 12-18 години Около 1 астрономически час В зависимост от

5 К (кой, какво, къде, кога и как)
Креативност

5 К (кой, какво, къде, кога и как)

След като учениците разполагат с няколко различни източника на информация по темата, дайте им бял лист. Всеки ученик трябва да обобщи петте К от всеки

Получите достъп до още повече ресурси и практични материали