Самостоятелно и в Педагогически екип, асинхронно
60 мин
Ресурси
Изберете дали да работите в .doc файл или таблица
Инструкция
Самостоятелно
В тази задача ще започнем с преразглеждане на целите, които си поставихме в Трявна. Причините за това са:
По-долу ще намерите няколко стъпки, които ще ви водят с насочващи въпроси. Молбата ми е да действате и следвате онези въпроси и стъпки, които смятате за нужни и полезни. Ако нещо вече сте го мислили и имате отговор, чувствайте се спокойни да пропуснете и преминете напред.
Целта на тази стъпка е да вземем решение кое ще ни бъде приоритетно умение на фокус в следващите месеци.
Разгледайте информацията, която се отнася специфично за възрастовата група, с която работите, от всичките пет компетентности. Ако работите с повече от един клас, фокусирайте се само върху един от класовете (напр. най-предизвикателния или класа, на който сте класен и т.н.) .
Водете записки, където ви е удобно, за да ви помогнат във вземането на решение в стъпка 2!
Инструкция
В педагогически екип
Съберете се заедно в педагогическия екип, който е част от програма “Училища за пример.”
Обсъдете отговорите си от стъпка 1.
Приоритизирайте до 2 области/компетентности, върху които бихте искали да работите с вашите ученици заедно като екип.
Ето и няколко въпроса, които да Ви помогнат да го направите:
Попълнете в този споделен документ в графа “Компетентност” срещу вашето училище.
Инструкция
Самостоятелно
След като имаме нашето умение на фокус е време да измерим входящото ниво на учениците по избраните компетентности, за да можем да поставим конкретна цел/фокус;
Използвайте споделените инструменти за диагностика (от ресурси) и инструкцията в тях, за да проведете диагностика на вашите ученици.
Важно!
На база стъпка 2 и резултатите от диагностиката, приоритизирайте до 2 умения, които искате да развивате от всяка от подбраните области/компетентности за СЕУ. Ще работите върху тях до края на учебната година. Това са вашите цели.
Уточнения:
Ако работите с различни класове и възраст – помислете дали целите да бъдат различни за всеки учител, или да е една обща цел за всички ученици, която да отразява нуждите и уменията на всички ученици спрямо тяхната възраст.
Това е важно да се обсъди, понеже ще повлияе на екипната ви работа и взаимопомощ в този процес.
Попълнете в този споделен документ в графа “Цел” срещу вашето име.