Ели Ангелова създава статии, свързани със справяне с предизвикателното поведение и агресията.
Образование и професионален опит
Ели има магистратура по приложна психология към Пловдивски университет “Паисий Хилендарски” и специализация за терапия на страдащи от психична травма.
В момента специализира междуличностна невробиология при д-р Даниел Сийгъл.
Работи с професионални екипи за подобряване на екипната работа и постигане на резултати.
Бързи въпроси и отговори
Коя е най-интересната част от работата ти?
Най-много се радвам на запознанството и работата ми с пъстра палитра от хора, а когато успявам да помогна на някого да превъзмогне житейските си проблеми или да излекува болката от минали преживявания, се чувствам наистина щастлива.
Кой беше любимият ти предмет в училище и защо?
Признавам си, че и литературата, и биологията, физиката, историята, музиката, рисуването и математиката ми бяха любими. След пети клас изредих допълнителни уроци по всички тези предмети, за да разбера кое е моето нещо – супер трудно ми беше да реша каква искам да бъда, когато порасна.
С коя историческа фигура би искала да вечеряш?
За една седмица бих организирала вечери с хора от различни по същността си сфери. Например, първо бих вечеряла с Айнщайн и Тесла едновременно, защото приживе Тесла не е бил съгласен с теорията за запазване на енергията на Айнщайн. Би било хубаво и полезно за всички ни двамата да си довършат дискусията. След това последователно бих вечеряла на четири очи с баба Ванга, после с Майка Тереза и накрая с д-р Ерик Джентри, който ми водеше курса по клинична травма – този човек освен блестящ учен е и супер забавен. Със сигурност не бих искала да съм на една маса с политик на нашето съвремие.
Кои три неща би взела на самотен остров?
Радио, меч и много кибрит.
Коя е представата ти за перфектен ден?
Заедно със семейството ми да се потопим в атмосферата на някой непознат за нас град.
Познавате Ели от…
7 грешки, които да не допускаме при адресиране на предизвикателно поведение на учениците
Защо децата се държат предизвикателно в класната стая?
Децата бежанци – как да разпознаем травмата и да окажем подкрепа
8 начина да подкрепим травмираните деца бежанци в клас
10 стратегии за справяне с предизвикателното поведение
Какво пречи да се справим с предизвикателното поведение?
Как да се справим с агресията на учениците?
Практически стратегии за работа с ученици, които демонстрират агресия или насилие
Какво значи саморегулирано учене и защо е важно да се развива и измерва?