Практически стратегии за работа с ученици, които демонстрират агресия или насилие

За всеки учител е истинско предизвикателство да овладява емоциите и ситуациите в клас, в които един или няколко ученици спонтанно или периодично проявяват агресия. Ако това ви се случва за първи път, преживяването ще ви се стори силно стресиращо. Ще си задавате редица въпроси: “Реагирах ли адекватно?”, “Как трябваше да постъпя?”, “Мога ли да помогн...

За да видиш съдържанието влезте в профила си или се абонирате.

С абонамент за Prepodavame.bg получавате достъп до:

Присъедини се към над 7500+ абонирани учители и над 250 училища

Още полезни статии:

Социално-емоционално учене

Практика за края на учебната година: Откриване на личните ценности (за прогимназиален и гимназиален етап)

Да се учи през първия летен месец може да е много демотивиращо за учениците от гимназиален и прогимназиален етап. Началото на лятото е време, в

ЗАПОЧВАНЕ НА СОБСТВЕНА ГРАЖДАНСКА ИНИЦИАТИВА

Цел Възрастова група Време за предварителна подготовка Време в час Учениците търсят решения на социални/граждански проблеми, организирайки подходящи инициативи. 12-18 години Около 1 астрономически час

Определяне на основните идеи
Комуникативни умения

Определяне на основните идеи

В тази стратегия учениците работят самостоятелно и определят основни идеи (оригинално 3-5, но зависи от фокуса и задачата) от текст/филм/урок. След определеното време се събират

Получите достъп до още повече ресурси и практични материали

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.