Устно представяне в началото на всяко изпитване/представяне на задача/презентация – при различни проекти/презентации

Устно представяне в началото на всяко изпитване/представяне на задача/презентация - при различни проекти/презентации

При различни проекти/презентации учениците имат за задача (може да е за определен период от време, еднократно или всеки път) да се представят кратко (себе си и задачата). Подходящо за чуждоезиково обучение, но може да се приложи и при други предмети. Целта на това упражнение е учениците да усъвършенстват представянето си пред нови хора, да прибавят все повече и повече информация, да добиват увереност, да използват езика на тялото. Добре е в началото да се направи въведение защо се изисква това от тях, за какво е важно, къде ще го използват. Видеоклиповете биха били полезни при тази стратегия.

Още полезни статии:

Симулация на институции
Гражданска активност

Симулация на институции

Цел Възрастова група Време за предварителна подготовка Време в час Учениците преживяват, обработват данни, анализират елементи от законодателния процес на национално или наднационално ниво. 13-18

5 К (кой, какво, къде, кога и как)
Креативност

5 К (кой, какво, къде, кога и как)

След като учениците разполагат с няколко различни източника на информация по темата, дайте им бял лист. Всеки ученик трябва да обобщи петте К от всеки

Един въпрос, много отговори
Критично и аналитично мислене

Един въпрос, много отговори

Тази стратегия е възможност за учениците да приложат своята креативност в контекста на критическото мислене. Задайте отворен въпрос на учениците в началото на часа и

Получите достъп до още повече ресурси и практични материали

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.