Устно представяне в началото на всяко изпитване/представяне на задача/презентация – при различни проекти/презентации

Устно представяне в началото на всяко изпитване/представяне на задача/презентация - при различни проекти/презентации

При различни проекти/презентации учениците имат за задача (може да е за определен период от време, еднократно или всеки път) да се представят кратко (себе си и задачата). Подходящо за чуждоезиково обучение, но може да се приложи и при други предмети. Целта на това упражнение е учениците да усъвършенстват представянето си пред нови хора, да прибавят все повече и повече информация, да добиват увереност, да използват езика на тялото. Добре е в началото да се направи въведение защо се изисква това от тях, за какво е важно, къде ще го използват. Видеоклиповете биха били полезни при тази стратегия.

Още полезни статии:

Person writing in a notebook
Четивна грамотност

Маркиране/отбелязване на стойностите

Учениците извличат най-високата, средната и най-ниската стойност по различни критерии от таблица/диаграма. Могат да си разделят лист на три колони – според различните критерии, и

Boy in front of white board
Кариерно ориентиране и личностно развитие

Обратна връзка “Светофар”

Учителят първо обяснява на учениците значението на зеления, жълтия и червения цвят: Зелен = отговаря на критериите; Жълт = частично отговаря на критериите; Червен =

Получите достъп до още повече ресурси и практични материали

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.