Оценяват/анализират различни наблюдавани реални ситуации

Оценяват/анализират различни наблюдавани реални ситуации

Тази стратегия упражнява усвояването на различните ситуации, в които хората общуват, и как това променя езика, който използват, и поведението им.  Трябва да се предхожда от въведение и обсъждане на темата, както и от предоставяне на примери, реални ситуации, изрази. Подходящо е за началото на годината, за начало на раздел, ако сте решили да наблегнете на това умение или да въведете общуването като правило в класната стая.

Стратегията може да представлява наблюдаване на видео на различни хора в различни ситуации/позиции или ученици да демонстрират общуване, а останалите да разпознават позиция и ситуация или да оценяват/поправят демонстриращите ученици.

Още полезни статии:

ЗАПОЧВАНЕ НА СОБСТВЕНА ГРАЖДАНСКА ИНИЦИАТИВА

Цел Възрастова група Време за предварителна подготовка Време в час Учениците търсят решения на социални/граждански проблеми, организирайки подходящи инициативи. 12-18 години Около 1 астрономически час

Определяне на основните идеи
Комуникативни умения

Определяне на основните идеи

В тази стратегия учениците работят самостоятелно и определят основни идеи (оригинално 3-5, но зависи от фокуса и задачата) от текст/филм/урок. След определеното време се събират

Мозъчна атака
Креативност

Какво е мозъчна атака?

Брейнсторминг, или мозъчна атака, е една от най-разпространените стратегии за генериране на идеи. Това е креативна техника за работа в група, чрез която екипът се

Получите достъп до още повече ресурси и практични материали

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.