Оценяват/анализират различни наблюдавани реални ситуации

Оценяват/анализират различни наблюдавани реални ситуации

Тази стратегия упражнява усвояването на различните ситуации, в които хората общуват, и как това променя езика, който използват, и поведението им.  Трябва да се предхожда от въведение и обсъждане на темата, както и от предоставяне на примери, реални ситуации, изрази. Подходящо е за началото на годината, за начало на раздел, ако сте решили да наблегнете на това умение или да въведете общуването като правило в класната стая.

Стратегията може да представлява наблюдаване на видео на различни хора в различни ситуации/позиции или ученици да демонстрират общуване, а останалите да разпознават позиция и ситуация или да оценяват/поправят демонстриращите ученици.

Още полезни статии:

Think/Pair/Share - Помисли/Сподели (работа по двойки)
Комуникативни умения

Think/Pair/Share – Помисли/Сподели (работа по двойки)

В тази стратегия учениците самостоятелно осмислят проблем или въпрос и след това дискутират това с партньор. Дайте на учениците въпрос, тема, задача за четене, упражнение,

Обратно планиране
Креативност

Обратно планиране

Обратното планиране представлява начин за планиране на дългосрочна дейност от края към началото. Ако целта е да се направи макет на сграда, ученикът започва да

Получите достъп до още повече ресурси и практични материали