Оценяват/анализират различни наблюдавани реални ситуации

Оценяват/анализират различни наблюдавани реални ситуации

Тази стратегия упражнява усвояването на различните ситуации, в които хората общуват, и как това променя езика, който използват, и поведението им.  Трябва да се предхожда от въведение и обсъждане на темата, както и от предоставяне на примери, реални ситуации, изрази. Подходящо е за началото на годината, за начало на раздел, ако сте решили да наблегнете на това умение или да въведете общуването като правило в класната стая.

Стратегията може да представлява наблюдаване на видео на различни хора в различни ситуации/позиции или ученици да демонстрират общуване, а останалите да разпознават позиция и ситуация или да оценяват/поправят демонстриращите ученици.

Още полезни статии:

Симулация на институции
Гражданска активност

Симулация на институции

Цел Възрастова група Време за предварителна подготовка Време в час Учениците преживяват, обработват данни, анализират елементи от законодателния процес на национално или наднационално ниво. 13-18

Стратегия за управление на класната стая
Комуникативни умения

Стратегия за управление на класната стая

Тази стратегия се концентрира върху управление на класната стая, а не върху преподаване, конкретен предмет или формален час. Може да се използва при всички предметни

Получите достъп до още повече ресурси и практични материали

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.