Как да научим учениците да правят обосновани предположения?

Кратки математически рутини за развиване на индуктивното мислене на учениците
Случвало ли ви се е да имате усещането, че учениците вземат решения “на автопилот”? Сякаш сте обяснили причинно-следствените връзки между променливите поне 100 пъти, но децата изобщо не разсъждават върху естеството на проблема, дават социално желателни отговори или просто...

За да видиш съдържанието влезте в профила си или се абонирате.

С абонамент за Prepodavame.bg получавате достъп до:

Присъедини се към над 7500+ абонирани учители и над 250 училища

Още полезни статии:

Ученическо самоуправление
Гражданска активност

Ученическо самоуправление

Цел Възрастова група Време за предварителна подготовка Време в час Учениците изпълняват правата и задълженията си. 12-18 години Около 1 астрономически час В зависимост от

Групиране по критерии
Критично и аналитично мислене

Групиране по критерии

Тази стратегия помага на учениците да откроят различни характеристики на отделните елементи от проблема, като фокусира вниманието им към идентифициране на сходни и/или повтарящите се

Получите достъп до още повече ресурси и практични материали