Как да научим учениците да правят обосновани предположения?

Кратки математически рутини за развиване на индуктивното мислене на учениците
Случвало ли ви се е да имате усещането, че учениците вземат решения “на автопилот”? Сякаш сте обяснили причинно-следствените връзки между променливите поне 100 пъти, но децата изобщо не разсъждават върху естеството на проблема, дават социално желателни отговори или просто...

Това съдържание е достъпно само за потребители с активен абонамент. За да го достъпите влезте в профила си или се абонирайте.

С абонамент за Prepodavame.bg получавате достъп до:

Присъедини се към над 7500+ абонирани учители и над 250 училища

Още полезни статии:

Интерактивни методи на обучение

„Дневникът на един Дръндьо“ – как да го използваме за проекти в училище!

Мобилните устройства, таблетите, социалните мрежи и лесният достъп до информация оформя едно често срещано поведение при учениците, което накратко можем да обрисуваме така: бързо разконцентриране;

Проектно базирано обучение

Как първокласниците от ОУ “Стефан Караджа”, гр. Добрич влязоха в обувките на еко инженери

В последните десетилетия се наблюдава нарастване на осъзнатостта за неотложната нужда от екологично образование в училище. Това не е просто модерна тенденция, а по-скоро ключов

Получите достъп до още повече ресурси и практични материали

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.