Какво представлява мини наръчникът?

Наръчникът включва дейности или стратегии, които се използват от ефективните програми за превенция, за които е доказано, че водят до определени промени в поведението. Въз основа на анализ на съдържанието на водещите 25 програми за социално-емоционално учене (СЕУ), са изведени общи стратегии и практики и са преработени така, че да отговарят на нуждите на “забързаната” класна стая. Тези синтезирани ресурси от практиката представляват умален модел на персонализиран подход към СЕУ и имат за цел да предоставят на учителите набор от стратегии, основани на нуждите и предпочитанията, които са бързи, целенасочени, ефективни и лесни за включване в ежедневната работа в класната стая. Ресурсите са създадени от лабораторията Ecological Approaches to Social Emotional Learning (EASEL) на Харвардския университет.

свали наръчника “Игри за мозъка”

 

Още полезни статии:

Един въпрос, много отговори
Критично и аналитично мислене

Един въпрос, много отговори

Тази стратегия е възможност за учениците да приложат своята креативност в контекста на критическото мислене. Задайте отворен въпрос на учениците в началото на часа и

След споделяне на големия въпрос на раздела всеки ученик дава своя хипотеза за отговора и казва защо мисли така
Научна грамотност

След споделяне на големия въпрос на раздела всеки ученик дава своя хипотеза за отговора и казва защо мисли така

Тази стратегия е подходяща за началото на раздел. Когато споделяме с учениците какъв е големият въпрос, на който ще търсим отговор в този раздел, ги

Получите достъп до още повече ресурси и практични материали

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.