Дневник на моята работа

Дневник на моята работа

За постигане на целта всеки член защитава своята роля/принос в екипната работа е подходяща стратегията „Дневник на моята работа“, в който учениците описват работата си и трудностите, с които са се сблъскали, по време на цялата подготовка на задача/проект.

Предимства на стратегията

  • Стратегията е подходяща при дългосрочни проекти, за да се проследи процесът на проучване, планиране и изпълнение от учениците;
  • Стимулира се способността на учениците да разсъждават върху процеса, изминатия път и своя принос;
  • Тази стратегия е чудесен начин да се насърчат учениците да пишат, като така паралелно се работи и за грамотност.

За тази стратегия е добре да имаме предвид, че:

  • ценността на този дневник е в натрупването на документална информация за работата и израстването на ученика;
  • акцентът при воденето на такъв дневник е създаването на навик за анализиране на собствения принос към екипната работа;
  • добре е учителят да задава параметри на това какво ще се „зачита“ за валидна част от дневника, за да се стимулират учениците да се отнасят отговорно към задачата (брой думи/страници, определени въпроси, на които се търси отговор, и др.).

Още полезни статии:

Ted Talk и Реч
Комуникативни умения

Ted Talk и Реч

Целта на този вид стратегии е да развият уменията на учениците за публично говорене, както и за убеждаване. Фокусът тук са говорене и държание пред

Един въпрос с различни отговори
Креативност

Един въпрос с различни отговори

Задаването на един и същи въпрос и даването на различни отговори позволява да се измислят идеи, след като се изчерпят обикновените и често срещани отговори.

Получите достъп до още повече ресурси и практични материали

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.