Игри за мозъка – Как да учим по-добре като използваме своите социално-емоционални умения?

Какво представлява мини наръчникът?

Наръчникът включва дейности или стратегии, които се използват от ефективните програми за превенция, за които е доказано, че водят до определени промени в поведението. Въз основа на анализ на съдържанието на водещите 25 програми за социално-емоционално учене (СЕУ), са изведени общи стратегии и практики и са преработени така, че да отговарят на нуждите на “забързаната” класна стая. Тези синтезирани ресурси от практиката представляват умален модел на персонализиран подход към СЕУ и имат за цел да предоставят на учителите набор от стратегии, основани на нуждите и предпочитанията, които са бързи, целенасочени, ефективни и лесни за включване в ежедневната работа в класната стая. Ресурсите са създадени от лабораторията Ecological Approaches to Social Emotional Learning (EASEL) на Харвардския университет.

свали наръчника “Игри за мозъка”

 

Още полезни статии:

Стратегии

Избиране на стратегия: Задаване на един и същи въпрос 10 пъти и даване на различен отговор всеки път

2.1. Учениците използват техники за генериране на идеи самостоятелно 1.Описание Задаването на един и същи въпрос и даването на различни отговори позволява да се измислят

Рефлексия в процеса на учене
Умения за учене

Рефлексия в процеса на учене

Накратко, това означава да наблюдаваме себе си, докато извършваме учебна дейност. Важно е, защото изисква сложни умствени процеси, но и защото по този начин учениците

Получите достъп до още повече ресурси и практични материали