При представяне на общия продукт учениците споделят най-напред каква е била първоначалната идея, след това какъв прогрес са постигнали при конкретното изпълнение и накрая какъв е резултатът, който са получили. Тази стратегия може да се използва и при поетапното представяне/обсъждане на проект, по който учениците работят заедно.
Предимства на стратегията
- Тази стратегия е подходяща за представяне на резултатите както за краткосрочни дейности по групи в час, така и за по-дългосрочни проекти;
- По този начин се насърчават и развиват комуникативните и презентационни умения на учениците;
- Тази стратегия помага на учениците да осмислят по-задълбочено процеса на работа, така че да прилагат наученото при следващи задачи.
За тази стратегия е добре да имаме предвид, че:
- е възможно първоначално някои ученици да се затруднят при осмислянето на процеса;
- учителят трябва да мотивира убедително учениците защо това е важно за тях.