Представяне на етапи – идея, прогрес, резултат

Представяне на етапи – идея, прогрес, резултат

При представяне на общия продукт учениците споделят най-напред каква е била първоначалната идея, след това какъв прогрес са постигнали при конкретното изпълнение и накрая какъв е резултатът, който са получили. Тази стратегия може да се използва и при поетапното представяне/обсъждане на проект, по който учениците работят заедно.

Предимства на стратегията

  • Тази стратегия е подходяща за представяне на резултатите както за краткосрочни дейности по групи в час, така и за по-дългосрочни проекти;
  • По този начин се насърчават и развиват комуникативните и презентационни умения на учениците;
  • Тази стратегия помага на учениците да осмислят по-задълбочено процеса на работа, така че да прилагат наученото при следващи задачи.

За тази стратегия е добре да имаме предвид, че:

  • е възможно първоначално някои ученици да се затруднят при осмислянето на процеса;
  • учителят трябва да мотивира убедително учениците защо това е важно за тях.

Още полезни статии:

Рефлексия за спазване на правила и задължения
Гражданска активност

Рефлексия за спазване на правила и задължения

При подписване на договор/конституция/харта е важно да се следи за спазването на правилата и задълженията на всички. Препоръчително е веднъж месечно, седмично или срочно (в

Timed Retell - Преразказ за време (по двойки)
Комуникативни умения

Timed Retell – Преразказ за време (по двойки)

В тази стратегия учениците практикуват умения за слушане и говорене. Учениците се разделят на двойки и един след друг говорят, изслушват се и след това

Търсене на незададените въпроси по темата
Креативност

Търсене на незададените въпроси по темата

След като учениците са синтезирали информация от различни източници и имат отговори на най-важните въпроси по темата, е време да намерят нестандартната гледна точка към

Получите достъп до още повече ресурси и практични материали