fbpx
Работа в екип

Представяне на етапи – идея, прогрес, резултат

Представяне на етапи – идея, прогрес, резултат

При представяне на общия продукт учениците споделят най-напред каква е била първоначалната идея, след това какъв прогрес са постигнали при конкретното изпълнение и накрая какъв е резултатът, който са получили. Тази стратегия може да се използва и при поетапното представяне/обсъждане на проект, по който учениците работят заедно.

Предимства на стратегията

  • Тази стратегия е подходяща за представяне на резултатите както за краткосрочни дейности по групи в час, така и за по-дългосрочни проекти;
  • По този начин се насърчават и развиват комуникативните и презентационни умения на учениците;
  • Тази стратегия помага на учениците да осмислят по-задълбочено процеса на работа, така че да прилагат наученото при следващи задачи.

За тази стратегия е добре да имаме предвид, че:

  • е възможно първоначално някои ученици да се затруднят при осмислянето на процеса;
  • учителят трябва да мотивира убедително учениците защо това е важно за тях.

Tags

1-4 клас 5-7 клас 8-12 клас PISA 2018 STEM БЕЛ Генериране на идеи География Гражданска грамотност Добри практики Ефективност на работа и управление на времето Извлича информация от непрекъснат текст История Компетентности 2020 - Враца Комуникационни умения Креативност Критическо мислене Логическа връзка Логическо мислене Математика Математическа грамотност Нагласа за развитие Обобщава тълкува информация от непрекъснат текст Организация на процеса Осмисля оценява информация от непрекъснат текст Представяне и защита Работа в екип Родители СЕУ 1 Клас СЕУ 1 Клас Модул 1 СЕУ 1 Клас Модул 2 СЕУ 1 Клас Модул 3 СЕУ 2 Клас СЕУ 3 Клас СЕУ 3 Клас Модул 3 Социално-емоционални умения Умение за личностно развитие Умения на 21 век Философски цикъл Четене на текст Четене с разбиране Четивна грамотност Чужд език научна грамотност работа с родители

От учители за учители

Абонирай се, за да получаваш безплатни статии и ресурси.