“Кори-куражът” или как да намеря сили да продължа, когато съм разочарован?

Често в училище ни се налага да се справяме с фрустрирани деца: деца, които се ядосват от това, че не успяват да решат дадена задача; деца, които се разплакват, когато не могат да свършат домашните си навреме; деца, които трудно приемат правилата за поведение в класната стая.  

Затова в огромна помощ на учителя е умението на учениците да се справят с фрустрацията. То им позволява да остават спокойни дори и в напрегнати ситуации – да запазват самообладание и да управляват успешно негативните си емоции. 

Как да развиете умението на децата да се справят с чувството на фрустрация? Класната стая е изключително подходящо място за  това, тъй като фрустрацията възниква често на нейна територия. А урокът “Кори: Куражът да действаме” ще ви преведе стъпка по стъпка през този процес. 

Урокът “Кори: Куражът да действаме” ще помогне на вашите второкласници да осъзнаят с какви емоции е свързана фрустрацията и в кои ситуации се появява най-често. След това те ще имат възможност да изградят стратегия, чрез която да се справят с чувството на фрустрация. 

Така, когато постепенно децата станат по-умели в овладяването на фрустрацията си, вие ще имате класна стая, в която негативните емоционални изблици са рядкост. А учениците ви ще посрещат предизвикателствата с кураж и увереност във възможностите си да се справят с тях.

Урокът “Кори: Куражът да действаме” е разписан изключително подробно, за да бъде изпълнението му максимално лесно за вас! Към него са добавени работни листове за ученици и допълнителни насоки за учителя. Следвайте всяка от стъпките внимателно. И не забравяйте да се забавлявате заедно с вашите малки ученици! 

Свалете Урока “Кори: Куражът да действаме” тук

———————————————————————————————————————-

Урокът “Кори: Куражът да действаме” е част от Сборника “Стъпка по стъпка” за развиване на социални и емоционални умения, любезно предоставен ни от Световната

Искате да включите повече елементи от СЕУ в часовете си? Разгледайте и други уроци за развитие на социално-емоционални умения във втори клас.

Още полезни статии:

STEM обучения ученици учат и играят заедно
STEM

Какво е “фосил” и къде да го намерим?

Още от ранна възраст децата проявяват невероятно любопитство за всичко, което ги заобикаля, и обикновено забелязват неща, за които рядко се замисляме. Особен интерес предизвикват

Стратегия за управление на класната стая
Комуникативни умения

Стратегия за управление на класната стая

Тази стратегия се концентрира върху управление на класната стая, а не върху преподаване, конкретен предмет или формален час. Може да се използва при всички предметни

Получите достъп до още повече ресурси и практични материали

Абонирай се и всяка седмица ще получаваш по един нов урок за втори клас

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.