fbpx
Емоционална интелигентност 4 клас

Как да мислим творчески и да създаваме оригинални идеи в училище?

Как да мислим творчески и да създаваме оригинални идеи в училище?

Творческото мислене не се свежда само до артистични прояви. То представлява способността да измисляме нови идеи, решения на проблеми или начини на действие в предизвикателни ситуации. Повечето възрастни приемат, че децата така или иначе използват въображението си по време на игра и ги окуражават да се фокусират изцяло върху усвояването на нови знания в училище.

Вероятно няма да се изненадате, ако ви кажем, че не е нужно да избирате едното или другото в часовете си. Ние можем да ви помогнем като ви споделим един подробно разписан урок, който ще покаже на вашите четвъртокласници как да генерират и да развиват идеите си. Както сами ще се уверите, урокът “Ами ако” е разписан изключително подробно и буквално можете да си го свалите и приложите в час дума по дума. В този урок учениците ви ще развихрят въображението си и ще се превъплътят в писатели и художници, за да създадат един цял нов свят!

Към урока ще намерите работни листи и допълнителна информация по темата, концепции, съвети и често задавани въпроси, които можете да споделите както с колегите си в училище, така и с родителите на вашите ученици.

Свалете си урока тук.

———————————————————————————————————————-

Урокът “Ами ако” е част от системата “Стъпка по стъпка” на Световната банка – инструментариум за насърчаване на социалното и емоционално учене (СЕУ) при деца и младежи.

Искате да включите повече елементи от СЕУ в часовете си? Разгледайте и други уроци за развитие на социално-емоционални умения в четвърти клас.

Абонирай се и всяка седмица ще получаваш по един нов урок за четвърти клас

От учители за учители

Абонирай се, за да получаваш безплатни статии и ресурси.