За да се постигне целта всички ученици да работят по поставената задача и роля, е много важно учителят да предвиди в края на груповата работа време, в което всички отбори да представят резултатите си. Специфичното изискване в тази стратегия е всеки член на отбора да представи своето участие в групата и собствения принос към общия резултат.
Предимства на стратегията
- Учениците виждат крайния резултат и своя принос за постигането му;
- Учениците осъзнават значимостта на умението да си сътрудничат;
- Учениците разсъждават върху процеса, не само върху резултата, което ще им позволи да го повторят в различна ситуация.
За тази стратегия е добре да имаме предвид, че:
- учителят трябва внимателно да планира времето за представяне на резултатите, така че всички ученици да могат да участват;
- добре е да се предвиди нещо, с което да се ангажира „публиката“ (водене на бележки, оценка по критериална матрица), защото учениците, които не презентират, може да се разсейват и да пречат на процеса.