Творчески дневник в часовете по изкуства

Воденето на дневник в класната стая може да бъде начин за учениците да записват своите идеи, преживявания, да съставят списък с важни задачи за изпълнение или да изразяват себе си по творчески начин

Самоосъзнатост:  учениците изразяват себе си посредством изкуство

Вземане на отговорни решения: учениците рефлектират и оценяват случващото се в собствения им живот и се учат от собствения опит

Дневникът се попълва за период от време.

Тетрадка или тефтер 

Стъпки за изпълнение на дейността

Възможно е да реализирате дейността, като използвате познати техники за рисуване, изучавани в часовете или приложите изучавани техники по Изобразително изкуство. Помогнете на учениците да започнат попълването на дневниците си, но задължително изслушайте и техните идеи.

Учениците могат да попълват творческите си дневници у дома. Нека помислят за нови идеи за домашно, които да споделят с останалите в групата. Възможно е да предложат идеята за попълване на творчески дневник и на техните близки. Нека създадат семеен дневник, който да съдържа цитати, ценни семейни спомени и колажи от снимки.

Още полезни статии:

5 К (кой, какво, къде, кога и как)
Креативност

5 К (кой, какво, къде, кога и как)

След като учениците разполагат с няколко различни източника на информация по темата, дайте им бял лист. Всеки ученик трябва да обобщи петте К от всеки

Извлечи алгоритъм
Критично и аналитично мислене

Извлечи алгоритъм

Тази стратегия е подходяща за ученици, които предварително са работили по идентифициране на тенденции или повтарящи се елементи, тъй като за да се извлече алгоритъм,

Padlet за учители
Дигитално образование и технологии

Искате всички ученици да пишат едновременно по дъската? Това е възможно с Padlet!

Padlet е дигитален ресурс, който позволява на учители, ученици и родители да комуникират посредством виртуални стени за съобщения. Padlet е изключително лесен за използване и

Получите достъп до още повече ресурси и практични материали